"MALUBİYET"

10 2 0
                                    

baya yedim ve hemn uyudum .sabahın zıbınında alarömım çaldı,o an alarma içimden sövdüm ve hemen hazırlandım ve evden çıktım...

sedefle elif beni okulda bekliyorlardı. elifin elinde yine her zamanki gibi bir tost vardı (sabah sabah nasıl yiyor anlamadım)sonra hızlıca sınıfa çıktık hoca girmişti ama sınıf o kadar çok gürültü yapıyırduki bizim girdiğimiz farkedilmedi bile. baya uzun ve yorucu dersten sonra tenefüs çaldı. o sırada o 3lü okulun bahçesine girdi bian kendimi tutamaıp ağzımdan has diye bir kelimenin fırladığını duydum .baya yakışıklılardı. bahçedeki herkez büyülenmiş onlaa bakıyorlardı .omuz silktim ve arkamı döndüm gidiyordum (bizim kızlar hala onları seyrediyorlardı )bian yakışıklı ve sarışın olanı kolumu sıktı (adı=Emreydi.geçen gün alışveriş merkezinde bana çarpan salak hatırladınızmı ama düzeltiyorum bu salaksa biz artık spastiğiz )neyse bir hıoşımla arkamı dönüp bağıracağım anda bana hediye uzattı bu ne dedim dün kırdığım şey ben yok istemöiyırum desemde hiç umursamamıştı bana elini uzattı ben erme dedi peki sen hiç istemeyerekte olsa bende deniz dedim memnun oldum derken bi ses duyduk ve arkamıza döndük bizimkiler ve emrenin arkadaşları kavga ediyıordu (emrenin esmer bombası olan arkadaşı =miraç yalnız tam sedeflikti diğerinin adı da =buğraydı )ne oluyoır dediğimde  hiç utanmadan sedef bu mal yüzünden buınlarla iddaya girdik dedi ne iddası derken miraç atladı.bugün çıkışta basketbol maçı yapıyoruz kaybeden kazananın istediğini yapar..bayağı sinirlenmiştim .(sinirlenmemin sebebi göt kadar boyumuzla nasıl oynayacaksak ben =1 ,70 sedef=1 75 elif ise en küçüğümüz garibim =1 68 onlar ise 1 80 vardır ) neyse sonuçta girmişler artık iddaya bende biraz egolu demeyelimde gururlu bir kız oplduğumdan tamam dedim .anlaştık dedi emre gülerek. bu uzun tenefüsün sonuda zil çaldı ve son derse girdik aklım hep mredeydi aslında istemeyerek içgüdüsel olarak onu düşünüyordum bahsettiğim kadaer yakışıklıydı.neyse ilk defa zilin çalmadını istemiyordum ama hayat bu herşey istediğinin tam tersi oluyor ve zil çaldı yavaş adımlarla yürüdüm ama okul küçük napayım 30 40 adımda spor salonuna gelmiştim bile herkes çıktı o kocaman gibi görünen aslında küçük olan okulda sadece biz vardıkben uzatmadan hadi hemen başlayalım dedim ve önden yürüdüm emre 10 da biter dedi arkadan o çakma sarı buğra atladı 10 a ne gerek var direkt yapsınlar istediğmizi dedi ama gereçkten doğru söylyordu. maç başladı 1-0 oldu 2-0 oldu 3-0 oldu sonra biz aramızda konuşurken elife bişey söyledim ve elif hemen içişndeki basketbolcuyu çkardı ne kadar kısada olsa aynı şekilde sedefe de dedim ve gayet motive olmuştuk 3 -2 oldu 3-4 oldu 3-5 biz öndeydik ama sanki bilerek yapıyorlardı.ve sonunda maçı biz kazandık biimiler kahkaha atıyoırlardı sevinçten ama ben o kadarda mutlu değildim çünki karşı takım da gülüyordu kesin bişey yapacaklardı ama ne ? bu saçma kurguları kafamdan çıkartıp bizimkilere katuıldım sonra emre yanımıza gelip ee ne yapacağız dedi ben hemen atladım bizimle alışverişe geleceksinizdediğim anda yüzlerinde ifade değişmişti (aslunda bunu oyun için değil daha fazla zaman geçirmek için demiştim )tama dediler alışverişe gittik bilirsiniz kadınların alışveriş süresi zaten uzundur biz bunu ikiye katladık miraç yerlerde sürünüyordu yada blöf yapıyodu elif hemen atladı kank bi yemekmi yesek (elifi hep böle anlatuyroum ama o kadar zayıfki böyle anlatınca kilolu gibi düşünülmesin yeyip yeyip salıyo) başımı sallayarak ordaki kafeyi gösterdim hemen birşeyler yeyip bu kadsr dı dedim sedefle elif bana merkalı gözlerle baktı . amacımız sizinle zaman geçirmek di dedim kendime inanamayarak ve hepsinin yüzünde  yorgunluktan çok gülümseme bulanmıştı buğrada biz de zaten çok eğlendik demişti  miraç ;yav hehe ne eğlendik ama demi neyse bu kadar eğlence yeter hadi görüşürüz dedi o sırada ben emrenin numarasını istemek şistiyıordum ama utandım ve emre bir atak yaptı deniz numaranı versene dedi bende hemen verdim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YUKARISI bizim kattHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin