Vánoční speciál 2019 - Love is love

1.2K 40 4
                                    

Frostiron

Začalo to asi takhle.. 

Byly Vánoce, a všichni si řekly, že jsou dospělí, a nic si dávat nebudou, kdyby tam s nimi však nebyl Peter... A tak byli všichni nuceni Vánoce slavit tak jak se slavit mají.

Začalo normální ráno ve Stark Tower, která byla po Lokiho útoku konečně opravená. Všichni obyvatelé dělaly to co každé ráno, Steve již během velmi brzkých ranních hodin šel běhat a rozhodl se u toho nakoupit dárky pro ostatní. Okolo šesté hodiny ráno šly zas Natasha s Clintem do tělocvičny a potom si taky zaběhat, v půli cesty se však rozdělily, oba se vymluvily, že si musí něco soukromého zařídit.. pravdou však bylo, že oba šly taky nakoupit dárky. Bruce vstal také brzy, šel si udělat čaj a na chvíli meditovat, po nějaké době se taky vypařil něco malého nakoupit a pro dárky. A Thor šel na Asgard a vzal tam pár věcí co by ostatní mohly potěšit. No a Tony.. ten spal, spal téměř do oběda, v noci dlouho pracoval na oblecích a skončil asi ve čtyři ráno. On na rozdíl od ostatních nic neslavil, nedokázal to. 

Na Vánoce měl špatné vzpomínky, pro jeho rodiče něco jako svátky neexistovalo, jediné co měly byla lehká výzdoba a stromek daný tak, aby byl co nejvíce vidět z okna, aby se jeho matka mohla chlubit jakou mají výzdobu před svými přítelkyněmi. On vlastně,když se to tak vezme neznal ani pravý význam Vánoc, vždy je trávil sám zavřený v pokoji, ukrytý před světem, do doby než si stvořil Jarvise, ten mu aspoň nějakou tu společnost dělat a staral se o něj. A co se týkalo dalších svátků tak ty neslavily už vůbec, to že se na Velikonoce po parcích hledaly sladkosti a vajíčka věděl, ale měl zakázáno je jít hledat také.. Byl to přeci Starkův syn, on bude ten dokonalý co si nehraje, ale učí se...

Když nastala doba oběda všichni byly už dávno ve společném patře a dohadovaly se, že by si zítra mohly udělat hezký volný den a nazdobit celý Stark Tower, Tony z počátku nesouhlasil... ale nechtěl, aby ostatní byli zklamaní a hlavně nedokázal odolat Peterovo škemrání, tak souhlasil. A dokonce i on byl nucen dárky koupit, jen doufal, že vybral aspoň něco co se jim bude líbit.

Zrovna nastavoval osvětlení zvenčí když mu došlo, že už je zase přecitlivělí... měl to tak každé Vánoce, vždycky si přál, aby byl normální kluk, aby měl šťastnou rodinu, která je ráda za to, co má... ne aby se narodil do rodiny snobů, která si neváží ničeho, jediné co pro jeho rodiče mělo cenu byly peníze a sláva... jen těsně před tím než jeho rodiče zemřely aspoň jeho matka se změnila, ale nebylo to nic převratného..

Večer už byl celý Stark Tower nazdobený, a tak všichni seděly spolu a dívaly se na nějaké Vánoční klasiky jako Sám doma, Grinch a Popelku, bylo fajn si užívat přítomnost ostatních a nasávat Vánoční atmosféru.

Tonymu, ale něco chybělo.. 

Seděl vzadu na křesle a díval se převážně na ostatní a filmy vůbec nevnímal. Díval se na Tashu jak se tulí k Brucovi a na Bruce jak ji objímá nazpět, na Clinta jak si píše se svou manželkou, na Steva jak si tohle všechno užívá a sem tam se kouká na fotku v jeho kompasu, na Thora který se díval na filmy tak jako by byl malé dítě, ohromen vším co vidí. Jediný on si to neužíval, všichni měli rodiny, někoho za kým mohly jít a být spolu. Steve sice ne tak úplně, ale on měl aspoň toho Buckyho nebo kdo to je a Tashu, která pro něj byla jedna z nejbližších, Bruce teď začal chodit s Tashou, Clint měl rodinu a Thor ji měl tam někde v Asgardu a navíc někde měl tu svou Jane. Ale on nic, Jarvis nebyl člověk a Moula už vůbec ne, ani jeden z nich nebyl někdo kdo mohl nahradit takový pocit bezpečí a lásky jakou dává rodina a nebo milující soba.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 20, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Avengers OneshortsKde žijí příběhy. Začni objevovat