Youngjae uyandığında gözlerinin ovuşturmuş ve doğrulmaya çalışmıştı, lakin bunu yapamamış ve kaşlarımı çatmıştı, bunu yapamamasının nedeni ise iki tane kocaman kolun onu sarıp sarmalamasıydı, Youngjae kolların sahibine baktığında dün gece yaşananlar gelmişti aklına. Bu onun en güzel hatası olabilirdi. Jaebeom'u uyandırmamaya çalışıp elini yanağına koydu dikkatlice, yavaşça okşadı kokusunu içine çekti. Şuan hiç olmadığı kadar mutlu hissediyordu, tekrar yaşama isteği geri gelecek kadar çok hem de. Lakin o bunu yapamazdı, sağlıklı düşünmüyordu ve öteki dünyada daha mutlu olacağını düşünüyordu. O sadece korkuyordu. Jaebum'un onu terk etmesinden. Tekrar aynı şeyleri yapmaktan ölesiye korkuyordu. Youngjae düşüncelere dalmış bir şekilde Jaebeom'un yanağını okşarken jaebeom uyanmış ve miniğinin yanağına öpücük kondurmuştu.
"Günaydın güzelim."
Youngjae tam şu anda eriyebilirdi.
"Günaydın beom.."
Youngjae utanç ile Jaebeom'a sokulmuştu. Hâlâ çıplak olduklarını fark ettiğinde ise küçük bir çığlık koparmış ve jaebumu iterek ondan ayrılmıştı. Çarşafı vücuduna dolarken sertçe yutkundu. Lakin jaebum dudağını yalamış ve Youngjae'nin üzerindeki çarşafı çekip atmıştı. Youngjae'yi kendine doğru çekerken ikisi de en büyük hatalarını ikinci kez tekrar etmişti. Bedenleri tıpkı dün gece olduğu gibi birbirine dolanmış ve Jaebeom'un hızlı davranıp açtığı kısık sesteki müzik eşliğinde inlemeleri tüm odada yankılanmıştı.
Hikayeyi yeniledim tekrar okumanızı öneririm çünkü birkaç şey daha ekledim. 🙏
Nuit