inatçı

332 10 0
                                    

Simay canım efendim tülay cım e hadi seni bekliyorum tamam canım üzerimi değiştirip çıkar ım çabuk gel ok tatlım .

Simay nereye abi şey ben tülay ile akşam yemek yiyecez iyide her akşam mı abi lütfen sorun yapmasan her akşam olmuyor ama hem sana onun la görüşme dedim iyi de siz ayrıl dınız diye ben niye görüş meye cem abi .

Söyler mi sin ara tülayı bu gece çıkmıyor sun hayır abi simay hadi kuzey canım bırak gitsin karını duydun dimi abi, bu son olsun simay söz veremem abi bay.

Bu kız beni deli edecek beni kumru tamam canım sakin ol lütfen sinirlen me ya görüş me dediğimiz halde hala onunla konuşuyor boş ver hadi masaya geçelim biz canım .

Ya kumru kusura bakma neden canım sana bu şekil de davran ması beni çok böyle biri değil di çok değiş ti , beni çok üzüyor ben üzülmüyorum .
Tamam zaten iş yerinde yorgun sun bide böyle şeylere takma bu kadar iyi.

Olmak zorundamısın kumru sadece sabırlıyım aşkım yemek için sağol canım benim ben biraz çalışayım olur .

Kahve içermisin olur kendine de yap .
Tamam canım .

Tülay canım geldim biraz zor çıktım vallahi evden neden abim neden se sen le konuşmama karşı tabi kesin o uyuz kumru doldurmuştur .

Vallahi ben dinleme dim geldim iyi yaptın canım ne yeriz bilmem balık yiyecem ben sen bende .

Bak kim geliyor yine o kim tolga .
Bu çocuk sana takmış bence aman kendini bir şey sanıyor hoş çocuk ama yok sen tanıyor musun hayır canım nerden tanıyacam sen söyleyince yeni .

Gördüm buraya geliyor ya .
Selam bayanlar iyi akşamlar afiyet olsun oturmaz mısınız sizde tolga bey niye ısrar ediyor sun tülay cım belki .

Başka biri ile buluşacak yok canım Kimseyi beklemiyorum eyer rahatsız olmaz sanız otura bilirimiyim.

Önce ellerimi yıkayıp geliririm sipariş verdiniz mi evet biz balık söyledik tamam hemen gelirim .

Neden otur dedin ki ne inatçı şey ya .
Dünde geldi yanımıza ne var canım çocuk senden hoşlan mış bence yapma allah aşkına sus geliyor .

Evet bayanlar şarap içermiyiz ben alkol alman öyle mi araba kullanıyorum canım taksi ile gideriz birer kadeh içeriz .

Bana uyar vallahi tamam kırmızı beyaz kırmızı olsun dimi simay .
Farketmez benim için pardon telefon um çalıyor .

Alo abi ne oldu nerdesin yemek de olduğu mu söyledim ya geç gelme simay of abi ben çocuk muyum ya .

Hadi kapı yorum .

Davut iyi oyuncusun maşallah sana tolgamı diyeyim yoksa çaktırma benim davut olduğumu bilmemeli aklın da ne var senin zamanı gelince.

Öğrenir sin tülay şimdilik bir şey bilme ben tolgayım görelim bakalım nasıl elde edecek sin simay biraz zor kızdır da biz ne zorlarını gördük merak etme sen iyi öyle olsun.

Simay ne oldu canım yok evden aradılar abin mi ailen sana düşkün sanırım evet bir tek abim var zaten annem le babam öldük den sonra .

Biz tek kaldık uzun süredir zaten yurtdışında kaldım artık burada sın ama dimi evet öyle ne işlem uğraşı yorsun fotoğraf cılık ama abim onun yanında çalışma mı istiyor bende kendi hayalimi yapmak .

Bence kendi istediklerinin arkasında durmalı bence insan aynen bak bana simay cım hep kendim başardım aynen abim neden senin gibi bir kıza onu tercih ettiğini anlamıyor um zaten .

Abin evlimi evet köylü bir kızlan öyle kumru diye bir kız neyse bu konuyu kapatsanız affet dersin tülay ben seni üzmek için söylemedim neyse önemli değil canım ben kalkayım ama siz .

Oturun yok ben de kalacam evden bekler abim şimdi ben bırakırım sizi yok tolgacım sen simayı bırak benim yolum biraz ters ok tamam canım .

Görüşürüz sonra ok tamam canım çok öptüm seni bende eh hadi bizde gideli m olur size zahmet olmasın ben bi taksiye atlar giderdim lütfen .

Hadi sağol gel yine görüşür muyuz tabi olabilir yarın ne yapacak sın.

Yarın tatil bilmiyorum plân yapma dım ama ozaman kimse ye söz veremiyor sun ok yarın olmasa abim yine söylemeye başlar ama pazar günü olabilir senin için bir sakıncası yoksa tabi hayır yok tabi sen nasıl .

Rahat edecek sen ok hadi kendine iyi bak sen görüşürüz bay .

Simay ooo kumru uymamış sın seni bekledim neden abim seni bekçi diyemi koydu başıma sanırım içmişsin bak simay ben den hoşlanmadığını biliyorum nerden bildin beni sevmek zorunda da değil sin baksana sen kumru abimle sen .

Sence yakışıyor musunuz sanırım çok içmişsin ne dediğini bilmiyor sun ayna bak bence kumrucuk sen ve abim hiç uygun değil sin bence abim .

De şaşı yorum doğru su yeter seni dinlenmek istemiyorum bende seni sevmiyorum git söyle abime bence yatsan iyi olacak iyi geceler sana .

Seni sevmiyorum anladın mı .

Ne yapacam seninle bilmiyorum ben ona ne yaptım ki kumru kumru efendim kuzey ne yapıyor sun burada tek başına simay geldimi evet biraz önce sen ne yapıyor sun agladınmı sen yok canım .

Ne oldu seni üzecek bir şeymi dedi .
Yok ya ben şimdi ona sorarım kuzey dur lütfen bırak yarın konuşursunuz .
Şimdi gitme yatalım lütfen tamam .

Yarın konusu ruz artık kendi ne çeki düzen versin ve seni üzmeye de hakkı yok tamam canım boş ver hadi .

Sen nasıl istersen aşkım hadi sabah olmak üzere yarın toplantının var tamam canım sende üzülme ben konuşcam onun la ok tamam canım .

Ya adam gibi davranır yada geldiği yere gider yapma sakın ona da böyle deme daha çok düşman bilmesin beni sen takma bunları aşkım tamamı oldu boşver canım lütfen.

Aslın da ne kadar çok üzülmü yorum desem de kuzeye simayın bu davranışı beni inci diyor du ,biraz .

Galiba beni hiç bir zaman kabul etmeye cek gibi gözüküyor du .

Alo efendim simay nasıl sın iyim tolga sen misin gece gece aradın beni evet hiç aklımdan çıkmıyor sun ki. yatmadan sesini duymak istedim sorun çıktı mı evde hayır olmadı tamam ozaman rüyanda beni olur şuan kafamının üstünde yıldızlar dönüyor ne güzel keşke bende olsam yanında gerçekten ister miydin evet hem de çok canım .

İyi geceler sana da canım görüşürüz .
Sanırım aşık oldum inatçı şeye......

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin