Geçmiş..
Voleybol topu havalanırken Beril'in vurduğu smacı karşı takımın rakip oyuncuları karşılayamamış ve seti kaybetmişlerdi.
Berillerin takımı koşarak Beril'e sarılırken ayağa kalkıp heyecanla alkışlayan Behiç ve Nesli'ye baktı Sezin. Onlar kadar heyecanlanmasa da Beril'i alkışlamak istemişti. Ama Beril'in okulu kendi okulunun rakibiydi. Liseler arası turnuvanın finalinde okulları yarışıyordu.
Set 2-2 eşitlenmişti. Kısa bir mola verilmişti. Molanın ardından takımlar tekrar sahaya çıktılar. Beril sahaya çıkarken arkasına dönüp seyircilerin arasına baktı. Nesli ve Behiç'e gülümsedi. Kısa bir anlığına kendisiyle göz göze geldi. Gözlerini Sezin'in üzerinde gezdirdikten sonra arkadaşlarının arasına karışıp pozisyonunu aldı.
Her iki takım da kazanmak için hırslı bir şekilde çabalıyordu, beşinci set olduğu için herkes çok yorgun gözüküyordu. Skor başa baş gidiyordu. Beril tekrar smaç kullanacaktı. Topu birkaç kez yere vurduktan sonra havaya attı. Hareketleri kıvraktı. Lise öğrencisine göre oldukça profesyonel bir vuruş yapmıştı. Karşı takım karşılık verdiğinde, Beril'in takımı da topu hemen karşıya göndermişti.
Maç çok heyecanlı geçiyordu. Herkes pürdikkat izliyordu. Beril takım arkadaşlarına kendince taktikler sunuyor tekrar eski pozisyonunu alıyordu. Sezin maçtan daha çok Beril'e dikkat kesilmişti. İnce ve güzel bir vücut hattına sahipti. Saçlarını üstten gergince topladığı için gözleri biraz daha çekikleşmişti. Bu kadar güzel olup aynı zamanda nasıl bu kadar sinir bozucu olduğunu düşündü.
Rakip takımdan gelen topları ustalıkla kurtarıyor arkadan arkadaşlarına destek nidaları atıyordu. Dışarıdan birine göre fazla havalı ve çekici görünüyordu.
Son sayıyı yine Beril kullanacaktı. Gözlerini kısıp sayı alabileceği alanı bulmaya çalıştı ve smacı kullandı. Karşı takımdan karşılık geldiğinde rekabet daha da artmıştı. Beril'e pas atılınca topu rakip sahaya bırakarak son seti de takımına kazandırmıştı.
"Aferin sana!"
"Harikasın!"
Herkes çığlık çığlığa Beril'in yanına koşarken Nesli ve Behiç de ayaklandı. Okulları finali kazanmıştı. Sezin kendi arkadaşlarına baktı. Yenildikleri için oldukça üzgün görünüyorlardı.
"Hadi Sezin, gel."
Nesli'nin kendine seslenmesiyle ayağa kalktı. Beril'in yanına sahaya indiler. Herkes coşkuyla kızları tebrik ediyordu. Sezin kendi arkadaşlarının yanına gitmeyi tercih etmişti. Gergin bir hava vardı ortamda. Sezin'i görür görmez dönen yüzlerden biri konuştu.
"Karşıdaki kızın sayı alması seni neden mutlu etti?"
"Anlamadım?" diye sordu Sezin. Kaşları çatılmıştı.
"Boşver." diye geçiştirdi arkadaşı, önüne geri dönüp takımdaki arkadaşlarıyla konuşmaya devam etti.
"Sezin!!!"
Sezin Behiç'in sesini duyunca arkasına döndü.
"Hadi gel! Kupa kaldıracaklar."
Kendi lisesinden arkadaşları yanındayken Behiç'in bağıra bağıra seslenmesi iyice kızarmasına neden olmuştu. Behiç hiç kendisine seslenmemiş gibi önüne döndü.