CAPITOLUL 7

2.4K 87 2
                                    

Taehyung se apropie de mine repede și ma ia de mana.
M: Ce se întâmplă? Unde ma duci? Răspunde!
Eu am tras foarte tare mana mea din mana lui și el sa întors înspre mine.
T: Calmează-te! Nu tipa! Vei vedea.
Am ales sa tac mai bine, nu vreau sa fiu trup. Ne-am așezat într-o mașină neagra, dupa cum am înțeles mai tarziu este mașina lui Taehyung. Am mers destul de mult cu mașina.
                   Peste 4 ore
POV MINHE
Eu am fost trezita de Taehyung când am ajuns. Am aprins telefonul sa ma uit cât e ora. E ORA 4 DIMINEAȚA! Am mers 4 ore. Am obosit foarte tare. Când am ieșit din mașină am văzut o casa foarte mare. Alba cu 2 etaje, o gradina mare cu 3 havuzuri. Acuma era abia început de toamna, ceea ce înseamnă că afara e foarte cald. Vântul bătea foarte lin, dar aerul era cald. Eu cu Taehyung am întrat în casa. Interiorul casei era făcut în stilul minimalismului, dar foarte drăguț.
M: Pentru ce m-ai adus aici? Unde ne aflam? Ce e cu locul asta?
T: Taci! Ai prea multe întrebări. Aceasta este casa mea. CASA MEA!
M: Casa ta? Shi ce caut eu în CASA TA?
T: Taci și mergi după mine.
Am mers după el. Neam ridicat la etajul doi și am mers spre ultima ușa de pe etaj. Când am întrat am văzut un cabinet, cabinetul acestui demon. Totul era cafeniu, iar toată mobila era de lac. Taehyung sa așezat la masa, iar eu am preferit sa ma așez pe canapea. Cabinetul avea 2 geamuri mari, o masa de lucru, pe care era un calculator și câteva hârtii. Alături era un dulap cu documente. În fata mesei erau 2 scaune, iar pe jos era un covor mare. Alături de usa era o canapea iar pe pereți erau foarte multe diplome.
T: Îți place?
M: Destul de frumos. Dar încă nu înțeles de ce m-ai adus aici?
T: Tu doar ai spus ca vei face tot ce vreu, numai sa îl las pe prietenul tău, corect?
M: Da
T: Atunci, dorința mea este. Tu trebuie sa trăiești de azi înainte aici, sa dormi cu mine, sa gătești pentru mine, și sa fii secretara mea. Nu te întreb dacă ești de acord. Asa sa hotărât. Astăzi îți dau voie sa dormi singura. Dacă vreai mâncare, te duci jos. Poți sa te duci sa te plimbi prin gradina din spatele casei sau sa innoti puțin. Camera ta este a 3 camera de la scara, iar camera mea este a 4. Nu crede ca vei fugi, sunt cameri. Noapte bună. A și da, dacă ceva poți sa îmi scrii.
O doamne! Când am auzit asta, am crezut ca voi cădea jos. Nu am spus nimic ca nici nu puteam. M-am ridicat și am ieșit din camera. Am hotărât sa mănânc ceva. Mam dus jos unde am găsit o bucătărie mare și alba. Am luat 2 oua și mi le-am prăjit. După ce am mâncat am hotărât sa ma scald puțin. Îmi trebuie puțin de relax. Am ieșit din casa și mam dus la piscina. Când am ajuns, am crezut ca o sa cad jos (iarăși). Totul era asa de frumos. Cerul era puțin roz căci deacuma răsărea soarele. Gradina era neagra, căci lumina nu patrunsese încă la ea. Piscina era luminata de niște beculete. Alături erau 2 canapele și o masa mica, rotunda. M-am dezbrăcat de haine, am rămas în lengerie și am întrat în piscina. Apa era calda. Am înnorat cred ca jumate de ora și am ieșit. Am cautat prosop, iar într-un moment am simțit....

Intagram:_fan.fiks_ ❤️

Iubire din ură || TaehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum