POV Лола
*10:30*
Сонечко світило мені в обличчя і я прокинулася. Так, як настали канікули я почала прокидатися пізно і лягати пізно, зате я добре висипаюсь. Зараз я вирішила піти прийняти ванну.
Після того випадку з фото пройшов 1 місяць мені було страшно ходити до школи, але всі поставилися з розумінням до мене. Звісно, хлопці дивилися на мене спочатку захопливо, але потім схаменулися. Я заспокоїлася і останні дні ходила спокійно до школи. Ось недавно настали канікули. Нарешті! Хоч, трохи відпочинку так, як це вже зимові канікули, то мені потрібно сьогодні піти скупляться до нового року. Через 10 днів НГ, а в мене є тільки пару ялинкових іграшок і рівно ніодної ялинки. На 12:30 я домовилася зустрітися з Ванею і ми разом підемо скупляться. Сподіваюся Ваня допоможе мені прикрасити будинок і ялинку. Даня не захотів прикрашати, але мені так навіть краще, бо я зможу сама обрати стиль ялинки і куди, що повісити.
Після ванни я спустилася на кухню і швидко перекусила бутербродами і чаєм. Мені цього вдосталь. Такс...Тепер потрібно обрати, що ж одягнути. Все-таки на вулиці -3°С тому потрібно одягатися тепло. Сніг був на початку грудня і трохт. Дуже сподіваюся, що він скоро знову випаде і багато. Вдягнувши чорні штани і теплий жовтий светр я швидко взула свої чорні теплі кросівки і одягнула чорне пальто. Вийшовши на двір мені одразу в обличчя вдарив мороз. Хоч снігу немає, в мене всеодно вже присутній новорічний настрій.
*Біля торгівельного центру*
- Привіт, як ти? - запитав Ваня. Ми щойно зустрілися і направилися спочатку в Макдональдс перекусити
- Привіт, я добре, а ти?
- Чудово. Дуже радий тебе бачити - сказав Ваня, а я поцілувала його в щічку
- То ми в Макдональдс, а потім по магазинах? - вирішила перепитати я
- Ну так, звісно, якщо ти не проти
- Я за
Ми зайшли в Макдональдс. Тут завжди дуже людно, бо неймовірно смачно.
- Давай ти підеш займеш місця, а я піду куплю нам поїсти? - запропонував Ваня
- Давай, мені візьми середню картоплю фрі, латте і маленький гамбургер "Тесті" - сказала я в почала діставати гроші, але Ваня мене зупинив:
ВИ ЧИТАЄТЕ
✯Кохання без меж✯
RomanceЛоліта була дуже хорошою дівчиною, чемною, дружелюбною, мала чудову сім'ю, друзів. Ось вона переходить до 11-о класу. Все наче добре, але до її класу переходить новенький...І її життя кардинально змінюється... . . . P.S. приємного читання💕💕💕