'Odo ja...'

598 31 9
                                    


"Odo ja...
ti nećeš za me više čut'.
Nemoj biti zabrinut.
Ide mi se a i ne ide.
Samo pitanje me muči..
Kako se bez tebe živi?
Kako srce da mi popusti?

Za račun nitko ne pita,
Uvijek samo platim ja.
S tobom sve se brzo nauči.
Ali pitanje me muči...
Kako se bez tebe živi?
Kako srce da mi popusti??"

Rafaella's p.o.v

Ovdje,kod Martine i Neymara,baš je lijepo.Ali...čini mi se kao da su posvađani.Njih dvoje?Voljeli su se više od svega.Tini je Neymar bio najvažniji,a Neymaru Tina.A sada?Sada su kao pas i mačka.Koliko sam vidjela baš se i ne podnose više..Što se dogodilo između njih dvoje?To mi ne liči na njih.

,,Teta Rafaella..."-trgao me Adrianin glasić iz misli.

,,Reci zlato tetino"

,,Zašto mama i tata ne pričaju više?Zašto su posvađani?"-u redu.Adriana me zatekla sa ovim pitanjem.Znala sam da će jednom shvatiti što se događa,ali da je već sad shvatila?Wow..i..što da joj kažem?Kako da joj odgovorim kad ni ja ne znam odgovor..

,,Adriana...jednostavno ne znam.To moraš nju pitati.Ali moj savjet ti je da joj ne prigovaraš ništa."

,,Kome da ne prigovara?"-pitala je Martina.Kvragu!Odakle se ona stvorila?

,,Mama zašto ti i tata više ne razgovarate?"-pitala ju je Adriana.

,,Zato što se mama i tata više ne vole.A sada se igrati u sobu.."-hladno joj je odgovorila te otišla do sudopera oprati suđe.Martina...ona iznenadila me ovakvim ponašanjem.Znam da je ona oduvijek okrutno iskrena,ali tako prema maloj desetogodišnjoj djevojčici?Nevjerovatna je!

,,Martina...jel' je to istina?"

,,Je,istina je.I nisam vidjela razlog da joj ne kažem istinu."-nastavila je hladnim tonom ne skrečući pogled sa suđa.

,,Martina nisi li pomislila da si ju povrjedila?"

,,Povrjedila sa istinom?E pa iskreno bolje da bude povrijeđena istinom nego da živi u laži čitav život."-rekla je sa pomalo bolnim glasom.

,,Gle..ako si ti povrijeđena to ne znači da odmah i tvoja djeca moraju biti"

,,Ja povrijeđena?Ma daj Rafaella...lupaš gluposti!Ja nisam povrijeđena.Samo želim da moja djeca žive u istini a ne lažima.Ne želim da misle da je sve u redu između mene i Neymara jer nije.Bolje da znaju što je istina."

,,Tina.."

,,Ništa Tina!Vjerujem da ne razumiješ jer nemaš još svoju djecu,ali kad budeš imala svoju djecu onda mi se javi.I kad ih budeš imala ti odluči da li će tvoja djeca živjeti u laži,ili će živjeti u istini."-ljutito je rekla te brzim koracima izašla iz kuhinje.Uh,razljutila sam ju...zato što sam ja upravu.

Martina's p.o.v

Stvarno me razljutila!Što ona zna o odgoju djece?Pa ona nema još svoju djecu a meni govori što trebam a što ne.Sumnjam da sam povrjedila  Adrianu sa istinom. A iskreno...bolje da živi u bolnoj istini nego da joj ugođuju sa lažima...

Perfect life or just illusion? INeymar JrIWhere stories live. Discover now