Lapangan terbang Korea selatan,
Kim nam young mencari cari kelibat appa dan omma nya.Sejak keluar dari pesawat dia lalu mencari kelibat appa dan omma nya.
Akhirnya dia menghampiri bangku yang disediakan.Telefon lalu dikeluar.Dia lalu mendail nombor telefon omma nya.
"Harap maaf kredit anda tidak mencukupi".
"aish,lupa pula nak beli kad !"kata Kim Nam Young.Dia lalu bangun."Nona Kim"kata seorang namja yang berpakaian lengkap seperti bodyguard.
Kim nam young lalu menoleh kearah pemilik suara."Oppa Fu?kenapa boleh oppa yang jemput saya?Omma dan appa saya mana?"tanya Kim nam young apabila melihat Namja yang sangat dikenali nya.
"Mianhae nona.Encik kim dan Puan kim ada urusan mendadak di Rusia.Jadi saya ditugaskan untuk menjemput nona.Silakan ini jalan nya"kata Guard Fu.
"aish,appa dan omma ni!"rajuk Kim nam young lalu memberikan beg tangan nya dan dua buah beg pakaian kepada Guard Fu.
Mereka berdua lalu berjalan menuju ke kereta hitam BMW yang diparking kan didepan pintu airport itu.Tidak lama selepas itu kereta BMW itu meluncur melewati jalanan seoul itu menuju ke pusat bandar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Ah~penat nya.akhir nya sampai juga kat rumah"kata Kim Nam young.Dia lalu duduk terkulai di sofa empuk di ruang tamu rumah nya.Barang barang nya sudah dibawa masuk semua nya."kalau penat minum dulu"kata seorang yeoja separuh abad kepada Kim Nam young,segelas air susu diberikan kepada kim nam young.
"Kamsahamida,"kata Kim nam young lalu meneguk air susu itu.Pembantu itu lalu berlalu membiarkan Kim nam young berseorang.
"Tidur dulu lah,malam nanti nak pergi superise kan oppa!"kata Kim nam young lalu baring di sofa.Tidak lama selepas itu dia lalu terlelap kerana kepenatan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"nona,nona?".Kim nam young lalu membuka matanya."wae?"tanya Kim nam young.Dia lalu duduk bersila.Rambut nya yang lurus kelihatan sangat rapi.Berbeza dengan yang lain."kenapa ramai sangat ni?"tanya Kim nam young apabila melihat 5 orang bodyguard namja di depan nya.
"Nona sekarang dah jam 6:00 petang"kata Guard itu."Terus?"tanya Kim nam young masih mamai lagi,tidak mengingati aktiviti nya malam itu.
"Nona tak nak pergi konsert Tuan muda Kim ke?konsert tu nak mulai pukul 7:30 nanti."terang guard itu.
Serentak itu rumah vila empat tingkat itu bergegar dengan jeritan Kim nam young.5 orang bodyguard nya itu kehulu kehili diarah nya.
Ada yang disuruh menyiapkan pakaian nya.Ada yang disuruh menyiapkan kasut nya.Bak kata kucar kacir rumah itu dengan arahan nya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Nona boleh turun disina bersama dengan guard Fu,sementara saya cari tempat parking dahulu."kata Guard Lai.Kawasan parking itu telah dipenuhi ramai kereta.Kim nam young mengangguk.Akhir nya dia dan Guard Fu pun turun di seberang jalan raya di mana seberang nya tempat konsert itu diadakan.
"Oppa boleh tak beli coklat diary milik kat kedai tu.Saya pergi dulu,takut tiket dah habis."tanya Kim nam young.
"tapi nona,bahaya kalai nona pergi dulu.lebih baik tunggu kat sini."kata Guard Fu."Please,"rayu Kim nam young dengan muka yang comel.
"Aigoo,okeylah.Tapi nona kena hati hati."kata Guard Fu.Kim nam young hanya mengangguk.Akhir nya mereka berdua berpisah.
Setelah Guard Fu masuk ke dalam kedai yang dituju dia lalu menyebarangi jalan.
Tiba tiba,"pimmmmmmm.."bunyi hon dari sebuah yang datang dari kanan nya.Kim nam young lalu memejam kan mata nya.Kaki nya terasa mengelentar.
Namun tiba tiba dia merasa badan nya disambar oleh sesuatu.Perlahan lahan dia membuka mata nya dan ternampak seorang namja sedang memeluk nya.Namja itu memakai mask penutup muka.
YOU ARE READING
ES ||SUGA||할팬푹
FanfictionKim Nam Young merupakan adik kepada Kim Namjoon seorang rapper yang terkenal.Pertemuan pertama nya dengan Suga membuat kan mereka saling membenci satu sama lain namun semua itu tidak lama kerana mereka akhir nya mulai jatuh cinta antara satu sama l...