"Bila Youn balik seoul?"Tanya Bang PD nim.Bang PD nim ialah adik ayah mereka."Baru sampai pagi tadi."jawab Bang PD nim.Mereka berempat berjalan memasuki ruang rehat BTS.
Apabila melihat manager hyung dan Bang PD nim masuk Semua member Bts pun segera bangun.
Mereka bertiga lalu menghampiri mereka berempat."kalian borak lah dulu,kami ada urusan sekejap."kata Bang PD nim.
Bang PD nim dan manager hyung pun keluar dari bilik itu."Youn ni kawan kawan oppa,kami dah macam satu family dah."kata Namjoon.
Satu persatu member Bts memperkenalkan diri berserta huluran tangan.Hingga lah sampai di Suga.
"Min yoongi.Panggil Suga je"kata Suga dalam nada dingin.Tangan mereka berpaut."tak sangka boleh jumpa dia semula"bisik hati Suga.
Nam young ingin menarik tangan semula namun digenggam erat oleh Suga.Melihat situasi itu,Namjoon lalu memukul tangan Suga yang memegang tangan adik nya itu.
"ouch"Jerit Suga apabila,Namjoon memukul tangan nya sangat kuat.Suga meniup niup tangan nya.Nam young merenung Suga lama,macam pernah nampak sebelum ini.
Seketika memori,dia hampir dilanggar kereta tadi muncul,berserta namja yang menyelamatkan nya.
Nam young merenung lirikkan mata Suga yang memarahi Namjoon."awak yang selamatkan saya tadikan?"tanya Nam young.
Mendengat pertanyaan itu,Suga dan Namjoon serentak menoleh kearah Nam young.
"apa dia?"tanya Suga."awak yang tolong saya tadi kan?"tanya Nam young sekali lagi."Ehem,macam mana awak tahu pula ni?"tanya Suga dalam nada yang dingin.
"saya kecam lirikkan mata awak,Walaupun awak pakai mask muka."Kata Nam young.Suga merenung Wajah Nam young itu.
"kamsahamida"kata Nam young.'tak apa."kata Suga.Tiba tiba Namjoon mencelah."adik korang dah kenal ke?"tanya Namjoon kepada Nam young dan Suga.Iya tampak keliru dengan situasi itu.
"nantilah cerita,Tu Jin hyung panggil kau"kata Suga apabila melihat Jin menyuruh memanggil Namjoon.
"oh?".Namjoom lalu berjalan kearah Jin dan Jimin.Suga lalu menarik Nam young keluar dari bilik itu.
Dia lalu menolak Nam young ke dinding lalu menghalang Nam young dengan tangan nya.
(korang bayang kan lah sendiri,susah nak terang)
"awak buat apa ni?"tanya Nam young."saya dah tolong awak,apa balasan saya?"tanya Suga.Nam young memegang kocek rok nya.
Sebuah cokleat diary milk saiz besar diberikan kepada Suga."awak nak beri saya ni?habus lah diet saya nanti"kata Suga.
Tatapan mata helang di berikan.Namun Nam young hanya membuat muka selamba sahaja.
"kalau tak nak saya simpan lah"kata Nam young lalu ingin menyimpan Cokleat itu.Dengan pantas nya Suga lalu mencapai cokleat itu.
Nam young lalu masuk ke dalam bilik itu semula lalu berjalan ke arah Namjoon.Sementara di luar.."Aich,jinja.Hm..aku kena cari idea macam mana nak dekat dengan dia"kata Suga sendiri.
Nam young lalu menyentuh bahu Namjoon.Namjoon lalu menoleh kearah siapa yang menyentuh nya itu.
"wae?"tanya Namjoon.Nam young lalu memberitahu Namjoon bahawa dia ingin balik.Tidak lama selepas itu dua orang Guard yang membawa nya tadi muncul.Lalu mereka pun balik
YOU ARE READING
ES ||SUGA||할팬푹
ФанфикKim Nam Young merupakan adik kepada Kim Namjoon seorang rapper yang terkenal.Pertemuan pertama nya dengan Suga membuat kan mereka saling membenci satu sama lain namun semua itu tidak lama kerana mereka akhir nya mulai jatuh cinta antara satu sama l...