ჯონგუკმა დაინახა როგორ ტოვებდა ჯიმინი კომპანიას, სამუშაო საათებზე გაცილებით ადრე, ჯონი ჯიმინს მზერას არ აშორებს, მაგრამ ჯიმინი მისკენ არ ტრიალდება ,... ჯონგუკმა არ იცის რატომ ტოვებს ასე ადრე სამუშაოს იგი,ამიტომ გადაწყვიტა იკითხოს..ის თავისი კაბინეტისკენ გაემართა, ცდილობს სიმშვიდე შეინარჩუნოს .. შემდეგ როდესაც კაბინეტში შევიდა, ფიქრობდა თუ ვისთან უფეო კარგი ურთიერთობა აქვს მას და ვის შეიძლებოდა ცოდნოდა სად წავიდა !!,... მას თეჰიონი ახსენდება და ყურმილს იღებს....
-ჩემს კაბინეტში შემოდი!!
ჯონი ერთ ადგილს უყურებდა,და ფიქრობდა ჯიმინზე...
მაგრამ, რატომ მაქვს ასეთი რეაქცია, რა ხდება ?! .. რაც ჯიმინმა აქ ფეხი შემოდგა, არ ვიცი რა მჭირს, არასოდეს მიგრძვნია ეს არავისთან, მე არ მინდოდა ამის აღიარება, ის მე მიზიდავს ,... მე ჯონ ჯონგუკი ვარ, ჩემზე ყველა ქალი გიჟდება და რათქმაუნდა ყველას ჩემთან უნდა.. მაგრამ მე მხოლოდ ოხი წლის ბიჭი მიზიდავ ჯანდაბა,. ღმერთო ის ხომ ასეთი ლამაზია, მისი ქერა თმები რომელიც მას ასე მომხიბვლელს ხდის, მისი ტუჩები,თვალები, ჯონმა შეამჩნია როდესაც ჯიმინი იცინის მას თვალები უქრება,, მას ეს საყვარლად ეჩვენებადა უნდება ხშირადნახოს ესეთი ჯიმინი .. ის სრულყოფილი და უნაკლოა,,..
მაგრამ ჯონს კიდებ ერთი რამ იზიდავდა მასში .. ჯიმინს არ ეშინოდა მისი და ყოველთვის გაბედულად პასუხობდა, რაც კიდევ უფრო მიმზიდველს ხდიდა პაკს და კიდევ უფრო მეტ ყურადღებას იქცევდა..
სანამ ჯონგუკი ფიქრებში იყო გართული ,ამასობაში კარზეც დააკაკუნეს.-ბატონო მეძახდით??
-დიახ, სად არის ჯიმინი?
-ჯიმინი დღეს ადრე წავიდა ბატონო , რათქმაუნდა მან ნებართვა ითხოვა,.
-და სად წავიდა?
-ბოდიში ბატონო ჯონ, ეს პირადულია, თავად კითხეთ მას თუ გნებავთ.,
-კარგი, გადაეცი რო ხვალ პირდაპირ ჩემთან შემოვიდეს!!
-კარგით.თეჰიონი ისევ ბრუნდება ჯონისკენ,
-ბატონო ჯონ?
-რა გინდა?
-ვფიქრობ რომ შემიძლია დახმარება, რაიმე ხდება ?
-არ არის შენი საქმე კიმ!!
-მე შემიძლია გავაკეთო ყველაფერი რასაც ჯიმიჯი აკეთებს,.თუ რაიმე სასწრაფოა.
-მისმინე!! , თქვენ ყველას გაქვთ , თქვენი სამუშაო და ამისთვის გიხდით!.. ყველამ მიხედეთ საკუთარ პოზიციას!..
-მაგრამ მე ...
- არაფერი მაგრამ
-კარგით!.
- ყოჩაღ, შეგიძლია წახვიდე.თეჰიონმა დატოვა ჯონის კაბინეტი ,ის თავის სამუშაოს მიუბრუნდა, მაგრამ მაინც ჯიმინზე ფიქრობდა ,
-სად ჯანდაბაში შეიძლება იყო პაკ!!
*******
ეს პატარა თავია უკვე დავიწყე ამის თარგმნაც და შემდეგი მალე იქნება
YOU ARE READING
my sweet sin
Fanfictionჯონ ჯონგუკი არის 28 წლის, ბუსანის ერთ-ერთი უდიდესი კომპანიის მემკვიდრე და დირექტორი, დირექტორი რომელიც ყველას სურს, თავისი ექსტრემალური და მგრძნობიარე სილამაზით, მაგრამ მისი თანამშრომელი ცხოვრებას შეუძლებელს ხდის. პაკ ჯიმინი 22 წლის ბიჭი ანგრლოზური...