Medya:Anonim kızım; tanıştırayım Nisan Yağmur Günay
İyi okumalar..
Nisan Yağmur Günay'dan
Aptaldım. Hemde koca bir aptal! Maldım ben mal! süzme salaktım.
İyi kötü konuşabiliyodum Yusufumla ama artık onu bile yapamıyodum yaklaşık 3 gündür..
Hemde benim kendimi kıskanmam yüzünden saçmalığa bakar mısınız evet o yolmak istedigim sarışın yelloz benim!
Sırf Yusuf anonim olduğumu anlamasın diye böyle bi şey yapmıştım ama Yusufun bunu düşünmeye üşengeç bir insan olduğu gerçeğini unutmuştum.
Sonuç olarak 3 gündür berbat haldeydim.
"Nisan! Delirtme beni kızım kalk şu sıradan ya! Sabahtan beri aynı pozisyondasın. Kalk çabuk kalk dışarı çıkıyoruz hava almaya bi kendine gel ya" diye bana isyan eden Esmaya (Berke oğluşumun platoniği) kafamı koyduğum sıradan başımı kaldırmadan başımı iki yana salladım. "Sen çık ben çıkmak istemiyorum" dedim. Anonim olduğumu tek bilen Esmaydı. Zaten Yusufa anonim olarak mesaj atma fikri ve beni gaza getirende Esma malıydı. Her bi halt bunun başının altından çıkmıştı bu hikâyenin suçlusuydu Esma malı! Evetkabul ediyorum saçmalıyorum.
"Yok illa diyosun ki 'Esma gel beni oturduğum yerden zorla kaldır' hay hay canım zevkle yaparım" diyen Esmaya tam itiraz edecektim ki beni sıradan çekmesiyle yere kapaklanmam bir oldu.
Şansıma bakın ki o arada sınıfta bir ses yankılandı "Nisan hanginiz? Selami hoca çağırıyor" tahmin edin bakalım bunu diyen kişi kimdi?
Evet doğru tahmin! 2 buçuk yıldır platoniği olduğum benim için ultra süper yakışıklı , tatlı , şapşik , öküz ama tatlış bir öküz , gözlerinin renginde kaybolduğum (neyse çok uzattım) Yusuf Uraz Özalpti.. Yusufumdu..Yiğidimdi..
Yerde hâlâ camış gibi uzanıyoken "Nisan ben oluyorum" dedim Yusufun bakışları yerde bodosloma uzanan benle buluştuğunda önce beni gördüğü için şaşırdı sonrada gülecek gibi oldu hatta yüzünde kokik bi gülümseme oluşmuştu Ya ama çok güzel gülümsüyodu bu şerefsiz ya ben şimdi bu çocuğu sevmiyimde kimi seviyim söyleyin a dostlar
"Önce bi yerden kalk istersen?"diye konuşmaya başlayan Yusufun suratına böm böm bakakalmışken hâlâ yerde camış gibi uzandığım aklıma gelince jet hızıyla ayağa kalktım ve göz göze geldiğim Esmaya 'iyi bok yedin' bakışımı attım o da bana 'oh olsun' bakışını attı.
Sesimi en hanım hanımcık halime ayarladığım da konuşmaya başladım "Ihım söyliycek misin artık?" dedim.
"Bir program varmış heralde okulda sende güzel şiir okuyomuşsun çağırın dedi hoca" dedi."Tamam" dedim. O arada sınıfa hayvan gibi bağırarak içeri giren "Yusufoli burda mısın aşk- aaaa Esma senin okulda ne işin var?" diye saçmalayan Berkeye Esma, Berkeyi her gördüğünde yaptığı gibi göz devirdi ve 'mal mısın oğlum sen?' Bakışlarını attı. Berke ise şuan Esmaya öyle masum , saf bakışlar atıyodu ki bi an Berkede kendimi gördüm bende şuan tam karşımdaki adama hep böyle bakıyodum ama burnunu ısırdığımın mal hırbosu beni bunca yıl farkedememişti ulan anlamıyorum biri beni sevecek böyle her halimi dikizleyecek ve ben farketmiycem? farkederdim lan ben çünkü zeki bir kızdım ben. Yani beni farkedemediği için anonim işine bulaşmıştım yoksa ne anonimle manonimle uğraşıcam be üşengeç biriydim ben.
"Ulan Berke geliyorum mal düş önüme gidiyoruz ağzını açarsan gebertirim seni" diyen Yusuf son kez bana bi bakış attı ve önünde Berkeyle birlikte sınıftan çıktı.
"Ne o kız bakakaldın kapıya" diye konuşmaya başlayan Esmaya dalgınlıkla "Hı?" dedim. "Kapıya diyorum bakakaldın diyorum Selami hoca diyorum seni geberticek şimdi gitmezsen diyorum"
Esmanın dediklerine göz devirdikten sonra okulda Selami hocayı aramaya başladım. Ulan ne malım ya niye sormuyosun ki hocanın nerde olduğunu gerçi ben mal değildim Yusufum maldı o niye söylemedi ki hocanın nerde olduğunu suç onda yani dimi. Ben içimden böyle saçmalamaya devam ederken biri hayvan gibi bana çarptı. Canım acımıştı. Canımın acısıyla çirkefleşerek "Yavaş olsana biraz!" diye cırladım. Bana çarpanın kim olduğuna baktığımda 12lerden Hakan kişisi olduğunu gördüm. Şuan kulağını tutuyodu e tabi kulağının dibinde cırlamıştım az bile yaptım be canımı acıtmıştı kıymetliydi benim canım. "Kulağımın dibinde ne cırlıyosun be kızım görmedim seni" diyen Hakan kişisine ters bi bakış attım ve "Hem suçlusun hem güçlü birde bana kısa mı demek istiyosun sen ya sinir etme beni oğlum" dedim yüzünde alayvari bir gülümsemeyle "Seni sinir etsem nolur kızım bu boyla ne yapabilirsin bana?" dedi. Hakan kişisine kocaman bir göz devirdikten sonra "Ayh hiç uğraşamıcam seninle mümkünsr bir daha çarpma bana" dedim tam yanımda geçiyodum ki "Bekle" dedi bezmişlikle Hakan kişisine döndüğümde 'ne var' bakışımı attım "İsmin ne?" diye sordu. "Sanane" dedim ve Hakan kişisinden uzaklaşmaya başladım kıl oluyodum bu çocuğa mal Betül nasıl hoşlanıyosa bundan gül gibi müstakbel kaynım Yağız varken Yağız demişken çok üzülüyorum lan çocuğa yerinde olmak istemezdim. Gerçi benimde durumum şuan iyi değildi ne yapıp edip Yusufun telefonunu elime geçirip o engeli kaldırmam lazımdı yoksa üzüntüden kafayı yiyecektim ben böyle yine içimde tartışırken kafamı kaldırdığımda Betülün bana kötü kötü baktığını gördüm hatta böyle yiyecekmiş gibi bakıyodu ona 'ne bakıyon kızım hayırdır' bakışı attım bana 'göreceksin sen' bakışı attı ve ben yine meşhur kocaman göz devirme şovumu sergiledim. O bu değilde nerde lan bu hoca?
Ha birde akıl verin lan bana Yusufun telefonunu nasıl ele geçirebilirim?
Bölüm sonu..
Evvet anonim kızımı öğrendiniz zaten belliydi ama snbdbdbhshd
Nasıl buldunuz Nisanı?
Desteklerinizi bekliyorum
Bir dahaki bölümde görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez İçinde;Seni Seviyorum *yarı texting*(Tamamlandı)
Short Story0543...: gülme lan! 0543...: lan Yusuf gülme lan gülme! 0543...: tüm aşifteler sana bakıyo çıldırcam 0543...: biraz daha gülmeye devam edersen yakarım burayı ulan Yusuf: Sanane lan değişik istediğim gibi gülerim hem merak ettim nasıl yakacaksın bura...