Selaam! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Neyse arkadaşlar oylarınızı bekliyorum. Çok kalp annecim!
Telefonumun alarm sesiyle uyandım. Hemen kalkıp elimi,yüzümü yıkadım. Sonra hazırlanmaya başladım. Siyah olan lacostemu giydim.Altıma siyah pantolonumu giydim. Formalarımızın siyah olması beni mutlu ediyordu. Lacostemun üzerine siyah,kot ceketimi giydim. Saçlarımı da doğal bıraktım. Çabucak çantamı hazırladım. Beyaz süperstarlarımı giydim. Saate baktığımda 07.40'tı. Yetimhaneden çıkıp durağa gittim. Çok geçmeden otobüs geldi, hemen binip bir yere oturdum. İki durak sonra Furkan bindi yanım boş olduğu için yanıma oturdu.
"Günaydın güzelim."
"Günaydın!"
"Ya şey, dünden geceden beri düşünüp duruyorum. Dün için cidden kusura bakma! kırdım seni."
"Önemi yok Furkan. Oldu bitti tamam?"
"Tamam."
Furkan'la konuşmam bittikten sonra instagrama girdim.Karşıma Sadig'in bir kızla çekildiği fotoğraf çıkmıştı. Çok güzel bir kızdı. tahminimce bu onun kız kardeşi İrem'di.Ben İrem'in profiline bakarken okula geldiğimizi fark etmiştim. Otobüsten iner inmez mesaj geldi.
Kimden: Sadig
Günaydın!Kimden: Arden
Gün aydı ama benim için aymadı.Kimden:Sadig
Hahahaha. Nedenmiş o?Kimden:Arden
Hala uykum var da ondan.Kimden:Sadig
Hm. Anladım. Furkan yanında mı?Kimden:Arden
Evet. Sabah beraber geldik. Neden sordun?Mesajıma görüldü atıp WhatsApptan çıktı beş dakika geçmeden Furkan'ın telefonu çaldı.
"Efendim bro?"
Demesiyle arayan kişinin Sadig olduğunu anlamıştım.
"Günaydın da sen bu saatte kalkar mıydın?"
"Ooo! Sevdiğin var demek?"
Diyip bana baktığını hissettim. Bakması tabi normal hayvan gibi yemek yiyordum çünkü. İlk dersimiz Matematikti ve matematik dersinden nefret ederim. Yok yazılmamak adına yemek yedikten hemen sonra sınıfa çıktık. Furkan mezun olmuştu ama okulumuzun müdürü Furkan'ın abisiydi o yüzden her gün hem benim yanıma hem de abisinin yanına geliyordu.
*****
Matematik dersi bitmiş teneffüse girmiştik. Kızlarla kantine inmiştik."Arden!"
"Efendim. Furkan ayrıca niye bağrıyosun ya!"
"Sorry kanks."
"Önemli değil"
"Yarın okulun dördüncü yıl partisi var."
"Ee Furkan ne yapayım şimdi?"
"Diyorum ki beraber gidelim mi?"
"Ne işim var furki orda ya?"
"Oo Arden için geçmiş senin ya."
Furkan'ı umursamayarak kızlara döndüm. O sıra telefonumun yükselen bildirim sesi geldi kim olduğuna bakmak için çıkardım.
Kimden:Sadig
Duyduğuma göre yarın parti varmış. Gidecek misin?Kimden:Arden
Oha! Furkan ne ara yetiştirdi ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2116 Kilometre,1 Gün
Novela JuvenilArden, Furkan, Arel ve Yağız yetişirme yurdunda beraber büyüdüler. Arel on beş yaşında,Furkan on yaşında Yağız ise on iki yaşında varlıklı ailelere evlatlık verildi. Arden tek kaldım diye korkarken Zeynep geldi yanına. Onunla da yıllar sonra araları...