Bütün gün evde oyalandıktan sonra akşama doğru ponteye gitmek için hazırlandım.
Siyah yüksek bel dar kotum ve siyah büstiyerimle kıtafet tamam sayılırdı. Botlarımı ve ceketimi aldıktan sonra sırt çantamı aldım ve içine dolaptan çıkardığım temiz beyaz çarşaf takımını koydu. Banyodan birkaç kokulu mum ve tütsüyüde koyduktan sonra evden çıktım. Bu arabayı satın almam gerekiyor oldukça hol diye düşünerek kiralık arabama bindim ve tarlabaşına yol aldım.
Saat 8olmak üzereydi ve burası şimdiden berbat gözüküyordu
içerisi oldukça boğucu duruyordu.
Bara ilerledim birkaç masada öpüşen çiftler ve bi iki tane içip sarhoş olmuş insanlar vardı.
Adımlarımı hızlandırıp bar taburesine oturdum.
Gözlerimle ponteye baktım yoktu. Barda da ogünki hoş çocuk yerine çok sinirli sarışın biri vardı. Tahminen 21 yaşında felandı. Yüzüme bakıp işine döndü. Anlaşılan benim soru sormam lazımdı.
"Ponte nerde?
Elindeki bardağı silmeyi bırakmış bana sert gözlerle bakıyordu. Yüzünde en ufak bi kıpırdama yoktu ve bi adım atıp elleriyle bardan destek alıp öne eğilmiş bir şekilde gözlerimin içine baktı. tek kaşını kaldırıp başını hafifçe "Neden"anlamında salladı.
"Bi arkadaşıyım ve yanına geldim.
-Arkadaş? Pontenin benim bilmediğim bi arkadaşı mı var?
Dalga geçer gibi sormuştu bu soruyu.
Sakin bi ifadeyle "yukardaysa oraya çıkıyorum" diyerek ayağa kalktım ve fırlayarak merdivenleri çıktım.Peşimden bardaki çocukda fırladı. Ben önde o arkada koşa koşa yukarı çıktık.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde çığlık atarak geri çıktım ve elimle gözlerimi kapadım.
Bardaki çocuk 'Gerizekalı'diyerek kapıyı kapattı ve koluma yapıştı.
İki dakika sonra kapı açıldı ve az önce içeride ponteyle sevişen kız dışarıya çıktı.
Adını bilmediğim çocuk kapıyı tıklatıp içeri girdi peşinde beni sürükleyerek.
Ponte oldukça sinirli gözüküyordu. Haklıydıda. Yatakdan kalkıp üzerini giydi.
Adını bilmediğim çocuk beni göstererek"engel olmaya çalıştım ama fırlayıp kaçtı elimden" dedi. Ponte bana bakıp bi sigara yaktı. Ardından yanımda duran çocuğa bakarak "Kuzey sen çık pigme benim misafirim"dedi.
Pigme dediğinde adının kızey olduğunu öğrendiğim çocuk güldü.
Sahiden gülebiliyomu merak etmiştim.
Suratsız kaba şey.
Bana bakarak 'Sahiden adın bu mu? küçük "dedi ve güldü.
Ponte ye tamam diyip odadan çıktı.
Arkasından salak diyerek pontenin yanına gittim. Sigarasını içip dalga geçen bi ifadeyle bana baktı. Sigarasından bi dal alıp yaktığımda ters ters bana baktı.
-Kural 2.ufaklık:Kendi paketini kendin taşı.
Sahiden mi? alt tarafı bi dal.
"İlk kural neydi hatırlamıyorum "diyerek yüzüne baktım.
-Kural 3.ufaklık: Beni tekrar ettirme.
Hay kuralların gebersin.
"Sahiden unuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REHAVEYH
ChickLitMerhaba öncelikle ilk defa yazıyorum ve lütfen bir kez bile olsa göz atın belki ilginizi çeker :) Bu arada arkadaşlar "Rehaveyh akıl hocası veya Hocam "anlamına gelmektedir:)