ilk öpüş

929 11 0
                                    

Günaydın abilerin en güzeli günaydın yenge hayırdır yüzünden bu gün gülücük yağmuru akıyor of abi sen de azıcık biraz mutlu olduk diye hemen söylenmeye başladın yokta bu mutluluğun sebebi neyse söyle de biz de bilelim .

Mutluyum işte neyse ben kaçar kızım otur da adam gibi yapsana kaval tını çok işim var abi hala fotoğraf cılık mı yapacak sın evet abi bunu konuşmuş tuk hisselerin duruyor kalsın bir gün lazım olur elbet abi .

Hadi öp sizi görüşürüz deli bu kız ya .
Canım çay olur hayatım senin okulun ne oldu kumru bu gün sınav var bakalım hadi hayırlısı sen yaparsın .

İnşallah yoksa boşa çıkar bunca emeklerim bide sana mahcup olmak var yok aşkım sen akıllı kızsın yapar sın neyse ben bırakayım seni yok aşkım ya ben öğlen gidecem tamam canım görüşürüz .

Çıkınca ararsın tamam aşkım bir şeyler yaparız akşam olmaz sa nasıl simayın aklı bi karış o gelmez ok aşkım hadi bay sanada kolay gelsin .

Alo günaydın simay hanım sanada nasılsın iyim ama seni görür sem daha iyi olacam ama benim biraz işlerim var ne işiymiş o fotoğraf cılık anladım nerde ve ne zaman neden sordun yanına geliri m belki olmaz sahimi tabi neden hem birer kahve içeriz ok .

Ben adresi atarım tamam canım .
Bay görüşürüz ok .

Alo evet benim tülay ne istiyorsun .
Sen simaya tolga diyemi tanıtdın kendini evet şimdilik öyle bilmesi gerek neden planın kızı harcamak mı sana ne oluyor tülay bu benim bileciğim iş yok ondan değil de .

Kuzey duyarsa kötü olur o benim bileceğim iş sen karışma inşallah kötü ye gitmez sonun ben bilirim işimi hadi bay .

Alo abi nasıl sın hayırdır abi ya ben bu gece biraz geç gelecem ne işin var yine simay bi toplantı var öylemi ne toplantısı fotoğraf la ilgili vallahi burunuma kötü kokular geliyor .

Bak simay aman abi anma uzattın ben söyleyim de neyse hadi şimdi bi toplantı ya girecem sonra konuşuruz ok abi öp tüm seni .

Füsun toplantı odası hazır mı evet kuzey bey kimler var davut beyde burada tamam dosyaları getir sen peki kuzey bey.

Ooo kuzey bey hoşgeldin evet arkadaşlar başlayalım mı benim fikrim şu proje yi eklesek iyi bence çok iyi fikir değil size sormadım davut bey neden ben de ortak olduğum için .

Fikrimi söyleye bilirim dimi .
Neyse başka bir şey yoksa toplantı bitmiştir arkadaşlar kuzey dur ne var davut sen kendini ne sanıyor sun pardon beğenmiyor san .

Ortaklık dan çıkarsın senin istediğin de bu evet nerden bildin malisef senin bu istediğin olmayacak çok yakın kurtulacam davut senden görecez .

Görürüz bakalım kim haklı olacak .
Alo simay bana konum atar mısın tamam atıyorum kim o simay galiba bi erkek arkadaşım olacak yeni aşk yani öylemi tam öyle sayıl mazda yeni yeni tanımaya çalışıyoruz birbirimizi adı tolga güzel miş ismi hadi hayırlısı .

Sağol şimdi buraya geliyor ya iyi tanıştırır sın tabi hadi şunları da al bu iş senin evet simay efendim abin biliyor mu hayır bu aralar abi her şeye karışır oldu evlilik yaramış .

Bilmiyorum ama tam cins olduğu belli çok komik sin öyle eskiden karışmazdı ki şimdi o köylü kızlan bi evlendi tam onun gibi oldu ilahi kızım tülay ne oldu tarih oldu çok komik sin öyle ama neyse gelmiş ben çıkıyorum hani tanıştıracak dın .

AA geliyor bunu evet biraz maçoya benziyor ama karizma sus duyacak selam kızlar hoşgeldin merhaba selam ben mehtap simayın hem yakın hem de iş arkadaşı öylemi memnun oldum neyse ben gidiyorum simay cım .

Tamam benim çok az işim kaldı birazdan çıkarız olurmu tamam sıkıntı yok canım beklerim ben demek iş yerin burası güzel miş .

Şiirin bi  yer işte senin gibi yani ya böyle şeyler deme niye utandın mı hayır da neyse bitti sayılır çıkalım .

Çıkalım nereye gidelim yemek yedin mi hayır fırsat olmadı ozaman önce yemek yeriz sonra bi sinemaya gideriz ne dersin olur bana uyar hadi .

Çıkalım ozaman İlk defa tolga elimi tutmuş du ve ben çok garip hisset miştim ne oldu yüzün kızardı diye bi gülümseme attı bana sonra bende yoo demiş tim .

O elimi tutmuştu ve bende biz artık çıkıyor muyuz demişdim sanki dünden razıymışım gibi aptal aşık gibi gözükmüştüm ama çok heyecan yapmıştım .

Ve sonra sinemaya girdik bi aşk filmiyle di ve sonra tekrar elimi tutup benim gözlerime bakıp beni öpmüş tü oracıkta ve kalbim yerinden çıktı sandım bu benim bir erkek len ilk öpüşüm dü oda güldü ilk mi dedi ve bende evet dedim iyi ozaman son olsun demişti ne demek istediğini anlamamıştım ama herşeye rağmen ona daha çok bağlanmıştım.

Onun yanın da herşeyi unutuyor dum işte yeni aşkım dı benim..........

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin