HERMIONA :
Dnes je 10.12. a já se chystám s Ginny nakupovat do Příčné ulice dárek pro Harryho. Nemáme vůbec představu co koupíme, tudíš to bude na delší dobu, tak jsme se museli omluvit ze dnešních hodin.
Jsme nachystané a vyrážíme směrem k Příčné ulici. S Ginny jsme bohužel zjistili že dnes nejsme sami, kdo jde nakupovat.
Uviděli jsme Malfoye, ozobanou slepici Parkinsonovou a přihlouplého Zabinyho. A to jsem si myslela že dnes půjde vše jako po másle.
Po chvíli jsme je ztratili z dohledu a tak jsme vyšli vstříc prvnímu obchodu s famfrpálovými pomůckami. Ginny se mi ztratila za regálem se zlatonkami a tak jsem na ni čekala u vchodu.
Za mými zády jsem ucítila postavu. Opatrně jsem se otočila. Malfoy! Co ten zase chce?
{ H - Hermiona; D - Draco; G - Ginny }
H ~ Malfoyi? Kde máš tu svou ,,armádu,,?
D ~ Oni už šli do Bradavic.
H ~ Proč jsi s nimi nešel také?
D ~ Chtěl jsem ti dám tohle.Podal Hermioně zeleno-stříbrnou krabičku s nápisem ,,Pro Hermionu,,
H ~ Co to je?
D ~ Dárek pro tebe.
H ~ Proč mi dáváš dárek? Čím jsem si ho zasloužila?
D ~ Otevři tu krabičku a na nic se neptej.Hermiona otevřela krabičku a v ní ležel krásný stříbrný náhrdelník. Byl do detailu dokonalý. Zdobil ho jeden malý diamant, ve kterém viděla svůj odraz.
H ~ Páni!
D ~ Líbí?
H ~ Moc! Děkuji, ale nespletl sis mě s Parkinsonovou?
D ~ Tebe s ní? Nikdy.Hermiona ani Draco nenalézali další slova. Nevěděli co si říct vtom přetrhla Ginny trapnou chvilku.
G ~ Mio? Malfoyi?! Pokud jsi něco udělal Hermioně zabiju tě!
H ~ Ginny, klid. Draco.... teda Malfoy mi dal dárek nic víc.
G ~ Ach tak. A čím sis ho vysloužila Mio?Draco si z ničeho nic přitáhl Hermionu k sobě. Nevzdorovala. Naopak. Otočila se aby viděla jeho obličej a Draco jí dal krátkou pusu, jelikož Hermionu Ginny odtrhla od Draca.
G ~ Co to pro svatého Munga děláš?!
D ~ Já no, já....
G ~ Ještě jednou se k Hermioně přiblížíš a roztrhnu tě jako hada!
H ~ Nech ho být. Nic mi neudělal.
G ~ Hermiono pojď, nebudeme se tahat s takovým...takovým.. s takovým idiotem!
H ~ Dobře.
D ~ A-Ahoj!
G ~ Nazdar!
ČTEŠ
Moje vánoční přání
FanfictionKouzelníci si většinou přejí na Vánoce věcný dar, no ale pak je tady Draco, Draco Malfoy. Ten, o kterém se říká že je rozmazlený, bezcitný bastard. To ovšem není pravda. Draco si nepřeje nové koště, ani jiný věcný dar, on si přeje lásku. Lásku jedné...