chapter 21.

706 37 8
                                    


(Eunji's pov)

M-am trezit înfricoșată pentru ca visasem nașpa si am început să plâng și sa-l strig pe Daddy.

- DADDY!!!*Îl strig eu pe Daddy plangand*

Îi aud cum aleargă spre mine si intra în camera.

Se apropie de patul meu si ma ia în brate.

- Shhhh.... Ce sa întâmplat, Babygirl?* Ma întreabă Daddy linistindu-ma*

- Am visat c-ca nu ma mai v-vrei....* îi răspund eu plangand*

- Niciodată sa nu te mai aud ca spui asta. Daddy te iubeste din tot sufletul lui. Te iubesc babygirl!* Ma ia în brate*

- Și eu te iubesc Daddy!* îi răspund eu cu un zămbet*

- Ce poata sa faca Daddy ca sa o faca pe Babygirl sa se simtă mai bine?

( suga's pov)

Nu zice nimic si se pune în brațele mele. Începe să ma sărute pe buze pasional. Îi răspund la sarut si o strâng de fund. Îi dau jos bluza de pijama iar ea îmi dă jos cămașa. O sarut pe gât și îi măsez sanul.

La un moment dat îmi da jos cureaua de la pantaloni și eu pantaloni de la pijama. O iau pe sus si o duc la mine în camera. O pun pe pat si aștepta sami dau jos blugi si boxeri. Ma asez pe ea, îmi bag doua degete în gura iar apoi o duc într-o gaura. Începe să gemete asta ce ma face sa-i fac mai mult. Încep sa-i fac din ce în ce mai tare.

La un moment dat ma opresc si o asez cu fundul spre mine. Îmi iau Dick-ul în mână și îl bag în fund.

Încep ușor apoi din ce în ce mai tare. Totul se simte atât de bine până îmi dau drumul, o pun în brațele mele si o mai sarut încă o dată.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum