( Eunji's pov)
M-am trezit dimineata înconjurată de Daddy. M-am așezat pe el si l-am trezit.
- Babygirl, ce s-a întâmplat? De ce esti asa de fericita?
- Daddy e cea mai preferată zi a mea!* Am exclamat eu fericita*
- Ce e azi, Babygirl?
- E ziua mea de naștere! Cred ca... Santa nu tia zis încă asta nu?
- Nu dar la multi ani!!* Exclameaza Daddy fericit*
Ma ia în brate si îmi dă un sarut scurt pe buze.
- Și... cati ani împlinești?
- 17 Daddy!*Zic eu fericita așteptînd să vad ce minunați o sa fac cu Daddy azi*
- Babygirl du-te si te schimba Daddy vrea sa mergem undeva special.
Fac cum zice Daddy iar apoi ma întâlnesc cu el în bucătărie. Îl văd pe Daddy în bucătărie zambindumi.
Ma asez la masa si-mi mănânc micul dejun. Dupa ce-mi termin micul dejun îl astept pe Daddy sa vad daca zice ceva.
- Deci..... Babygirl,ce crei sa facem azi?
- Am o idee!* Exclam eu*
- Putem merge într-o mini vacanta, doar cateva zile!?
- Doar cateva zile?
- Da!
- Offf.... bine.
- Yay! Multumesc Daddy! esti cel mai bun Tatic din lume Daddy!!!
Ma duc si-l iau în brațe.
- Doar două zile.* Zice Daddy cu un zâmbet pe fata*
- Bine.* răspund eu fericita *
Ma asez lângă el sa vad ce face pe telefon. Cauta ceva despre o cazare.
Peste câteva minute il vad ca se uită la o poza cu vila frumoasa si luxoasă. Și grădina cu o pisică cu 12 pui.
- Daddy,Daddy,DADDY!!!
Îl iau in brate si ma asez în brațele lui. Ma apropi de el si-l sarut pasional. Îmi răspunde la sarut si ne dăm drumul.
Apoi îl las în pace si ma duc sa ma joc cu Bunny.
-2 hours later-
Dupa 2 ore de jucat ma plictisisem si m-am decis sa merg la Daddy sa vad ce face. Nu l-am gasit pe nicăieri si îi strig numele. Aud un da si încerc să mă iau după acel da. Am urcat sus la etaj si am deschis o ușă.
Înăuntru l-am gasit pe Daddy într-o camera nu foarte mare dar am gasit 2 monitoare mari cu o tastatură lată si 2 boxe mișto. Totul era înconjurat de chiesti tehnologice. Daddy stie.
Ma uit în ochi lui si îi zic că m-am plictisit si ca nu stiu ce sa fac.
- Daddy are putina treaba, o sa vin într-o oră la tine.
Am încuviințat si l-am lăsat să-și termine treaba. M-am dus la el în camera si m-am pus la el în pat. M-am învelit, am închis ochii și am adormit.
CITEȘTI
Daddy's girl [Fanfiction]
FanfictionEunji este o reafăcătoare care ajunge în mâinile celui mai cunoscut polițist din oraș, Min Yoongi. ➹ Începută: 15.12.2019 ➹ Finalizată:25.12.2019