Nabersiniz? Buralarıda boş bırakmayalım. Yakında sınavlarım başlıycak ve benim onlara ağırlık vermem lazım. Hikaye için yolumu çizdim. Çok uzamaz diye düşünüyorum. 15 tatilde ise Siyah-Beyaz Masallara başlıycam. O zamana Masum Bir Aşk bitmiş olucak zaten. Ay neyse uzatmayalım. Keyifli okumalar.
{Bölüm Şarkısı- Yedinci Ev~Utanıyorum Halimden}
_Serkan'ın Ağzından_:
Bir Garip Anonim: Geçen gün Serkan hakkında dediklerin ne anlama geliyordu?
Damla: Özel bir anlamı yoktu. Sadece konuştuğumuz şey beni heyecanlandırdı.
Bir Garip Anonim: Konuştuğunuz şey neydi?
Damla: Seni ilgilenirmeyen bir şeydi.
Bir Garip Anonim: Pekala öyle olsun.
Bir Garip Anonim: Az önceydi unutup daha güzel bir başlangıç yapıyorum. Nasılsın kalbimin sahibi?
Damla: Yavşaklık mood on.
Bir Garip Anonim: Ayıp ediyorsun ama. Her neyse gerçekten soruyorum nasılsın?
Damla: Boş boş tavanla bakınıyorum bu aralar yeri çok boşladım.
Bir Garip Anonim: Cama çıksana.
Damla: Neden? Lütfen evimin önüne geldiğini falan söyleme.
Bir Garip Anonim: Tamam evinin önünde değilim :))).
Damla: İnandırıcı gelmedi of yaa of!
Neredeyse yarım saattir oturduğum yerden kalktım. Önce perde çekildi sonra cam açıldı. Kapşonlumu iyice öne çektim. Damla kafasını camdan çıkarıp sokağı kolaçan etti. Adından gözleri sokak lambasının hafifçe aydınlattığı bedenime döndü. Kaşları havalandı ve gözleri kısıldı.
Dikkatle beni süzüp tanımaya çalıştı. Bir adım geri çıkıp işini zorlaştırdım.
Parmağını sinirle bana doğru salladı. Güldüm ve başımı iki yana salladım.
Kafasını içeri sokup camını kapattı. Perdesini de çekti. Huysuzca kaşlarımı çattım. Kendimi sapık gibi hissediyordum. Başımı kaldırıp görünmeyen yıldızlara baktım.Gecenin bu saatinde evinin önünde camını gözetlemek yapıcağım bir şey değildi ama gerçekten iyi değildim.
Son zamanlarda babamla ettiğim kavgalar artıyordu. Ona göre gittiğim okul yeterli değildi. Onun izinden gitmeliymişim. Şirketi üzerime bırakmak istiyordu. Tıpkı onun gibi bir eğitim almamı istiyordu. Sıkıntı o yurt dışında okumuştu. O da tam olarak bunu istiyor. Yurt dışında okumamı. Sevdiğim her şeyi geri de bırakıp gitmemi istiyor.Açılan kapı sesiyle bakışlarım oraya döndü. Cidden mi salak gibi dışarı mı çıkmıştı? Ceketin sarılıp bana doğru hızla gelmeye başladı. Geriye doğru adım attım. Beni görmemeliydi.
Arkamı döndüm. Varlığını arkamda hissediyordum. Telefonu çıkarıp mesaj attım.Bir Garip Anonim: Damla lütfen yüzümü görmeni veya beni tanımanı istemiyorum. Sadece kötüydüm ve seni görmek istedim.
Arkamdan gelen bildirim sesiyle gözlerimi kapadım. Lütfen şuan olmaz. Karşısın da kendi kimliğimle yıkılmak istemiyordum. Belimden karnıma doğru sarılan ince kollarla açtım gözlerimi. Şaşkınlıkla ağzım aralandı. Sol gözümden bir yaş istemsizce yanağıma süzüldü.
Erkekler ağlar mıydı? Erkekler sevdiği kadının yanında yıkılırlar mıydı? Öyle bir yıkılırlardı ki geriye enkazları bile kalmazdı. Karnımda duran ince ellerinin üzerine koydum ellerimi. Gözlerimi kapadım ve göz yaşlarımı serbest bıraktım.
"Merak etme gizliliğine saygı duyuyorum."
Kafamı salladım ve gülümsedim. Buraya tamamen belki onu biraz görürüm düşüncesiyle gelmiştim. Nereden bilebilirdim gelip bana sarılacağını. Başımı göğe doğru kaldırdım. Az önce görünmeyen yıldızların ışıltıları karanlık geceye karışmıştı. Gülümsemem büyüdü.
Damla kollarını bedenimden ayırdığın da büyük bir boşluğa düşmüş gibiydim. Arkamı dönmeden telefonumu çıkardım.
Bir Garip Anonim: Çok teşekkür ederim. O kadar iyi geldi ki bana. Şimdi lütfen git. Hava soğuk hasta olacaksın. Eğer benim yüzümden hasta olursan kendimi affetmem.
Bildirim sesi geldi yine. Kıkırdadığını duydum.
"Çok güzel seviyorsun. Keşke sana karşılık verebilsem. Anonim üzgünüm ama ben seni asla sevemem. Benim kalbimin derinliklerinde başka birinin ismi çarpıyor."
Acıyla gözlerimi yumdum. Bir yaş daha firar etti gözümden.
"Özür dilerim."
Ayak sesleri gittiğini anlamamı sağladı. Önce bana sarılarak beni mutlu etti sonra ise başkasını sevdiğini söyleyerek beni yakıp yıktı. Başımı çevirip evine baktım. Kısa sürede odasının ışığı açılmıştı. Artık anlamı yoktu. Telofnumu çıkardım.
Bir Garip Anonim: Seni zannettiğinden de fazla seviyorum.
Bir Garip Anonim: Ama bazen sevmek yetmiyor. Bazen sevmek fedakarlık gerektiriyor. Başkasını sevdiğini bile bile sana yazmamam.
Damla: Anonim lütfen böyle yapma.
Bir Garip Anonim: Anonim olarak sürem doldu. Son bir soru soruyorum kalbinde ki kim?
Damla: Anonim söyleyemem.
Bir Garip Anonim: Peki.. Sarıldığın için tekrardan teşekkürler benden bu kadar. Seni sevmekten asla vazgeçmem. Umarım sevdiğinle mutlu olursun.
Damla: Böyle olmak sorunda değil! (Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
Damla: Pekala öyle olsun. Elveda anonim.
(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)@BenDamla19: Satırlar bile bıktı benden anlatamıyorum seni. 💔
297 beğeni
Bu Gönderi İçin Yorumlar Kapalı@UluSerkan: Hiç bir şey bulamadım seni unutturan geçemedi yerine melekler bile💔
397 beğeni
Bu Gönderi İçin Yorumlar Kapalı-----------------💔💔💔💔💔💔-----------------
Bitti. Ay ben bugün çok mu depresif yazıyorum. Diğer hikayede de böyle oldu. Serkan aşkıma çok üzüldüm. Ama güzel sonlar için önce acı çekilmelidir :)). Oy verip yorum yapın lütfen sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİNLE BENİ Bİ ||TEXTİNG|| TAMAMLANDI
Teen FictionBilinmeyen Numara: Tut elimi burdan gidelim Damla Yazıyor Bilinmeyen Numara: Olmaz demeden dinle beni bi. Damla: Kimsin Bilinmeyen Numara: Seni seven bir anonim. Bilinmeyen Numara ve Damla'nın hikayesi.