İlk önce Cihangir abimin odasına girdim. Beste ile sarılmış uyuyorlardı. Asla şaşırmadım bunların arasında bir şey olduğu belliydi. "Koğuş kalk!" diye güçlü bir şekilde bağırınca Cihangir abim birden ayağa kalktı ve "Emret komutanım!" diye bağırdı.
Tabii o bağırınca Beste'de uyandı. "Ne oluyor bee?" dedi Beste. Cihangir abim gözlerini açtı ve "Ulan Mira bi bıkmadın beni şöyle uyandırmaktan." "Hahahaahaa! Kahvaltı hazırladım hadi gelin." dedim.
"Sen mi kahvaltı hazırladın? Peeeh! Ben yemem o kahvaltıyı amk. Zehirlenmek istemiyorum." dedi Cihangir abim. " Bende yemem." dedi Beste. "Bok yiyin!" dedim ve hızla oda dan çıktım. Neymiş zehirlendirmiş, zıkkım yesin o zaman ikiside.
Hızla Akın'ın yattığı odaya girdim. "Uyan lan!" diye bağırdım. "Ne var Mira yaa?" dedi. "Kahvaltı hazırladım gel ye!" "Tamaaaamm." dedi ve mutfağa doğru ilerledi. Niye dalga geçmedi lan? Derken Akın birden "Sen ve kahvaltı hazırlamak mı?" diye soruverdi.
"Beğenemedin mi?" "Yooo sadece şaşırdım." "İyi" dedim ve göz devirdim ve Yamaç abimi uyandırıp
mutfağa girdim.Ama girmez olaydım. "Sabah sabah gidin odanızda yiyişin. Töbe töbe." dedim. Beste hemen içeri kaçtı., "Ulan Mira bok varda geliyorsun. Azıcık geç gelsen ne olurdu?" dedi Cihangir abim. "E o zaman doymuşsundur sen abi" dediğimde Cihangir abim kafama bi tane geçirdi. "Sus kız!" dedi. Güldüm ve Akın'ın yanındaki sandalyeye oturdum.
Cihangir abimde oturdu ve "Besteee gel kahvaltını yap!" dedi. Beste geldi, gözlerini kaçırarak kahvaltısını yapmaya başladı.
_______________________________________
Beste'den
Mira oda dan çıktıktan sonra Cihangir ile mutfağa gittik. "Lan bu sofrayı Mira mı hazırlamış?" dedi Cihangir. "Galiba." dedim. "Evlenince sende bana hazırlarsın böyle sofra." diyince birden kıpkırmızı oldum ve başımı eğdim. Gözlerine bakmaya çok utanıyorum.
Çenemi tuttu ve yüzümü ona çevirmemi sağladı. Bu sefer gözlerimi kaçırınca "Gözlerime bak." dedi. Utana sıkıla baktım gözlerine. Birden dudaklarını dudaklarıma değdirince dondum kaldım. Usulca dudaklarımı öpünce birden karşılık vermeye başladım.
Ve tam o sırada bir ses duyuldu. "Sabah sabah gidin odanızda yiyişin. Töbe töbe." dedi Mira. Ben hemen kaçıp salona geçtim. Telefonumu aldım. O sırada Cihangir bağırdı mutfaktan "Besteee gel kahvaltını yap!"
Utana utana mutfağa gidip Cihangir'in yanına oturdum. "Eeee bu gün ne yapıcaz?" dedi Mira. "Oturun oturduğunuz yerde." dedi Yamaç amcam. "Amca yaaa!" dedim. "Sus kız!" dedi Cihangir.
"O zaman ben alır arabamı giderim." dediğimde herkes bana baktı. "Ne bakıyorsunuz ben ciddiyim." "Kırarım kafanı otur oturduğun yerde." dedi Akın. "Banane yaaa!" dedim. "Kızım sus, ye yemeğini. Delirtme beni!" diye bağırdı Cihangir.
"Yemiyorum!" dedim ve kalkıp odaya girdim. Bu ne ya? Alt tarafı dışarı çıkmak istedim. Hemen bağırsın zaten. Normalde bu kadar kırılmam ama Cihangir bağırınca ne biliyim işte.
Odanın kapısı aniden açılınca irkildim. "Neydi bu şimdi?" diye odaya daldı Cihangir. "Ne, neydi?" "Trip falan, sofradan kalkmalar. Ergen misin kızım sen?" "Sus Cihangir! Ne biçim konuşuyorsun sen ya! Ne için tartışıyoruz farkında mısın?"
"Evet, senin saçma tribin hakkında tartışıyoruz." "Cihangir benim sinirimi bozma çık dışarı saçma bir sebebten tartışmayalım." "Aynen öyle çok saçma bir sebep." dedi ve çıktı oda dan.
Biz ne yaşadık az önce? Neden böyle bir sebep için bu kadar sinirlendi? Bazen Cihangir'i hiç anlamıyorum. Çok garip. Umarım yaptığını telafi eder. Çünkü yarın doğum günüm. Ve canımı sıkmasa iyi olur.
Mira'dan
Beste'nin trip atıp çıkması üzerine Cihangir abimde çıktı peşinden. Amaan banane. Ben yemeğe devam edeyimde bu ayı Akın yemesin hepsini.
"Yarın Beste'nin doğum günü." dedi Akın. "Cihangir abimin plan işlediğine göre bir hediye alır bitiririz." dedim. "Aynen" dedi Yamaç abim.
---------------------------------------------------------
Çıkmaz ayın son perşembesi olmasada geldi yeni bölüm. Satır arası yorum yaparsanız sevinirim. Sizi çoook seviyorum. Yeni bölüm çıkmaz ayın son cuması gelebilir. İyi geceler 👋🏿.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Aşk
Chick-LitOkumaya geldiği şehirde başına gelenlerden sonra hayatı değişen Beste'nin hikayesi... ~ 06.07.2019 🖋️