5.rész, "Nem maradok padlón.."

26 1 0
                                    


Augusztus 16. 

Rebi szülinapjának elég nagy vízhangja lett. Nem voltak ugyan sokan de családias volt a társaság, egészen a már említett balhéig. Azóta úgy ahogy sikerült megbeszélni a dolgokat Dominiknak és Fanninak. De lényegesen meg romlott a kapcsolatuk. Dominik másnap vissza is ment Esztergomba, persze megígérte, hogy még jön a hónapban. És hát igen, ma jön vissza Kaposvárra. Már megbeszélték, hogy lesz, és az esti programot is kitalálták. 

Mivel Alex dolgozik, kettő óráig ezért Gergő felveszi őt is a városban ugyan úgy ahogy Fannit, Márkot és a vasútállomáson Dominikot is. Rebeka pedig otthon Jutába várja majd a csapatot. Mivel este iszogatni akarnak és filmezni, ha mindenkit felvett elmennek vásárolni. Most nem a szokásos fehér Opellel lesz Gergő mert az szervizbe van. Régi kocsiját a piros Peugeot 206-ot használja egy ideig. 

Dominik vonata 10órakor indul és háromnegyed háromra ér a vasútállomásra. Korán fel kellt , hogy összeszedje magát és a cuccait amit vinni szeretne. Az utolsó Kaposvári élménye után nem szívesen megy ,de a barátainak meg ígérte. Dominik napja egészen jól indult. Pakolás közben zenét hallgatott és hangolódott a társaságra. Közben pedig facebookon a szomszéd lánnyal beszélgetett. Nemrég költözött Dominik mellé és nagyon jól kijöttek egymással. Dominik reméli, hogy ennek komoly folytatása lehet, hiszen neki nagyon tetszik a lányka. A napokban szinte egész nap beszélnek, szóval jó fele halad a dolog.

Mire Dominik az állomásra ért Fanni már ott várta a vágány mellett. 

- Szia Hugi! -köszönt neki Dominik mikor leszállt és megölelte

- Sziaa! -mosolygott rá húga és viszonozta a nagy ölelést

- Gyere Gergő már kint vár a parkolóban. -mutatott kifelé a lány

Dominik a bőröndje kíséretében megindult Fanni után és kereste a fehér Opelt, majd meglátta Gergőt a vérpiros autó mellett. 

- Hát hol van a menyasszony? -célozott Dominik a fehér kocsira mikor oda ért

Gergő elvette tőle a kis bőröndöt majd nevetve válaszolt: -Most orvosnál van a drága. Addig ez a pokolgép van. Talán ez is megfelel úgy gondoltam. 

- Orvosnál?-értetlenkedett Fanni

- Szerelőnél. -súgta oda Dominik.

Miután Fanninak leesett a dolog Gergő a kocsi fele mutatott jelezve, hogy szálljanak be. Fanni be ült hátra, Dominik pedig az anyós ülést foglalta el. 

- Akkor mehetünk Márkért! -jelentette ki Gergő

-Hallom a hangnemedből még mindig nem bírod. -nevetett rajta Dominik

- Nem is tudom miért gondolod így… -mondta flegmán Gergő

- Mi a gondod vele: Most őszintén… -nézett barátjára Dominik

- Az, hogy totál nem foglalkozik a barátnőjével. Magasról tesz arra a lányra. Pedig szép, okos, jófej. Az a bajom, hogy nem értem a srácot.

- Teljesen igazad van! -értett egyet Fanni hátulról – Az a srác botrányos. De mostanában nem is felhőtlen a kapcsolatuk. De pssszt! -tette szája elé az ujját a lány

A fiúk nevettek egyet és a kis pokolgép elindult. Olyan hangja volt, talán Rebi Jutában is hallotta.

Márk napja is elég jól illetve izgalomdúsan telt. Napközben apukájának segített, és a napokban eléggé fel volt dobva hiszen meg lett a jogosítványa, csak a póstás még nem ért ki vele. Délután egyszer csak nővére állított be hozzájuk ,egy gyönyörű fekete Alfa Romeo 159-essel. Persze ez még nem minden, miután el mondta Márknak, hogy az övé utána teljesen bezsongott, és jövő héten már vezetheti is. 

Lelkiismeret (BEFEJEZETT!)KIADOTT!!🤩Onde histórias criam vida. Descubra agora