Myra 15 yaşındayken bir arkadaşı yüzerken boğularak ölmüş, Myra, bu olaydan sonra travma geçirmiş. O gün arkadaşı birlikte yüzmeye gitmelerini teklif etmiş, ancak Myra bu teklifi reddetmiş. Eğer reddetmeseydi onu kurtarabileceğini düşünmüş ve tüm suçu kendinde bulmaya başlamış. Olayın ardından kısa bir süre sonra okulu bırakmış ve çalışmaya başlamış. 2 yıl sonra birine aşık olmuş, fakat evliliği saçma bulduğundan ciddi düşünmeyerek ilişkiyi noktalamış.
18 yaşındayken kendisinden 4 yaş büyük Brady ile tanışmış ve ona aşık olmuştur. İkili daha fazla takılmaya başlamış. Sinemaya gitmeye ve sonraları ise birbirlerinin evinde Alman şarapları içmeye başlamışlar. Brady, Alman hayranlığını iyiden iyiye Hindley'ye de aktarmaya başlamış. Hitler hakkında bilgiler öğretmiş ve Nazileri anlatmış, Marquis de Sade'ı okutmuş.Tecavüz ve cinayetin yanlış şeyler olmadığı konusundaki fikirlerini Hindley ile paylaşmış ve onu bunların doğru olduğuna ikna etmiş.
Brady'ye olan aşkından günden güne değişen Hindley, giyim tarzından düşünce şekline kadar her şeyini değiştirmeye başlamış. Hatta Brady'nin ''Tanrı diye bir şey yok'' fikrinden dolayı kiliseye gitmeyi de bırakmış.
16 yaşındaki bir kız çocuğu olan Pauline Reade'i araçlarına alan ikili, cinayetlerini işleyecekleri yer olan Saddleworth'e gitmişler. Burada Hindley, Pauline'e, kayıp olan eldivenlerini bulmasına yardım etmesini istediğini söylemiş. Bu sırada da Brady küçük kızı etkisiz hale getirmiş ve tecavüz etmiş, sonra kafatasını bir kürek yardımıyla ezmiş. Bununla da yetinmeyerek boğazını öyle şiddetli şekilde kesmiş ki, neredeyse kafasını koparacakmış. Ardından genç kızı gömmüş ve ikili olay yerinden ayrılmış.
12 yaşında bir erkek çocuğu olan John Kilbride'ı, Hindley arabasına almış. Yine Saddleworth'e sürmüş ve orada kendisini bekleyen Brady ile buluşmuş. Brady Hindley'ye arabada kalmasını söylemiş ve sonrasında çocuğu uzaklaştırıp bıçaklamış. Bıçak oldukça kör olduğundan işler beklediği gibi gitmemiş ve iyice sinirlenmiş, bir ip yardımıyla çocuğu boğarak öldürerek gömmüş.
1964 yılının haziran ayında 3. ve en ünlü cinayetlerini işlemişler. 12 yaşındaki Keith Bennett'ı kaçıran ikili, yine Saddleworth'e gitmişler. Hindley uzakta bir yerde durup Brady'nin erkek çocuğuna edişini ve sonrasında bir iple boğarak gömmesini izlemiş. Çocuğun bedeni asla bulunamamış, hatta bu konuda araştırmalar 50 yıl boyunca devam ettikten sonra geçtiğimiz yıllarda sonlandırılmış.
4. cinayetleri ise kan dondurucu olanlardan biri...
10 yaşında bir kız çocuğu olan Lesley Ann Downey'i bir parktan kaçırıyorlar. Sonrasında Brady, kızın çıplak olarak, bağlanmış haldeki 9 fotoğrafını çekiyor. Daha sonrasında Hindley kamerayla Brady'nin küçük kıza tecavüz ettiği ve işkence yaptığı anları kayda alıyor. Video boyunca kızın yalvarışları ve bağırışları duyuluyor. Sonrasında video bitiyor. Kızın yine Brady tarafından öldürüldüğü düşünülüyor, cesedi ise yine Saddleworth'e götürüp gömüyorlar.
Son cinayetleri ise 6 Ekim 1965'de gerçekleşiyor...
17 yaşındaki Edward Evans'ı evlerine getiriyor önce ikili. Sonrasında ise Brady, Edward'ın kafasını baltayla parçalıyor. O sırada da Hindley'nin 18 yaşındaki üvey erkek kardeşi David Smith onları ziyarete geliyor. Brady, David'den cesedi taşımak ve etrafı temizlemek için yardım istiyor. David, korkudan çaresizce biraz yardım ettikten sonra ilk fırsatta evden kaçıyor ve polise giderek durumu anlatıyor ve her şey açığa çıkıyor.
Sonrasında ikili ömür boyu hapis cezasına çarptırılıyorlar.
15 kasım 2002'de Hindley hapiste ölüyor. Brady ise hala hayatta akıl hastanesine kaldırlmış durumda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri Ve Bilgiler
KorkuKorku dediğimiz nedir? Yatağımızın altında ki canavar mı? Ya da dolabımızın arasından bizi izleyen, bizi bekleyen biri midir?...Korku nedir?Korku daha fazlasıdır...