"hyung apa ni?kenapa kita boleh kalah dengan manager hyung?"tanya Jimin.Mereka semua mengeluh.Manakan tidak Nam young dan manager hyung berpimpin memasuki ruang dewan jamuan itu.
*sebenar nya manager hyung ni,ayah saudara Namjoon dan Nam young*
Apabila sudah berada di keruman orang ramai,manager hyung menghampiri Bang PD nim.Nam young pula bersendirian.
Tak nak menghampiri Taehyuna dan Namjoon yang rancak bersembang.Maklum lah abang dia tu nak memikat bunga.
Melihat Nam young bersendirian Suga mengambil kesempatan itu mendekati Nam young.Namun langkah nya terhenti apabila melihat Jungkook terlebih dahulu mendekati Nam young.
(ini Nam young,anggap je perempuan tu dia)
(dan ni dress yang dia pkai.)
*okey kita terus kan semula*
"Ehem".Nam young lalu menoleh ke arah Jungkook yang berada sangat dekat dengan nya.
"hai,awak ingat nma saya lagi ke?"tanya Jungkook."hm..kalau tak silap,Jungkook kan?"tanya Nam young ingin kan kepastian.
"yes,nasib awak ingat lagi"kata Jungkook berserta anggukkan.Perbualan itu lama kelamaan menjadi semakin selesa.
Suga yang mengeliat situasi itu.Hanya mampu mengukir senyuman."apahal pula kau ni Yoongi?Nam young tu bukan siapa siapa lah dalam life kau"jerit Batin Suga.
Jin yang melihat Suga bersendirian dia lalu meninggalkan Jimin dan Jhope,lalu berjalan mendekati Suga.
"kau apahal?"tanya Jin sambil menepuk bahu Suga.Suga terkejut."kau apahal buat muka terkejut macam tu?"tanya Jin.
Suga mengeleng."share lah sikit,jangan asyik pendam je"kata Jin lagi."betul hyung nak tahu?"tanya Suga,ditatap nya dengan pandangan yang serius.
Jin mengangguk.Suga lalu berbisik ditelinga Jin."masakkan hyung tak berapa sedap"bisik Suga.Jin yang mendengar perkataan itu tersentap.
Dia lalu menampar kepala Suga."berani kau cakap masakkan aku tak sedap?yang kau makan masakkan aku kenapa?kenapa kau makan kalau tak sedap?"tanya Jin,suara nya seperti rap.
*korang tahu kan macam mana Jin kalau marah*
"Hehehehe"tersenggih sengih Suga melihat Jin."Merajuk lah kat kau.Tak nak kawan"rajuk Jin lalu menghampiri Jimin dan Jhope semula.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Aku nak kau cari budak dalam gambar ni"kata Boss YU yang bertatu di lengan kiri nya kepada anak buah nya.Anak buah nya itu lalu mengambil gambar yang diberikan oleh boss nya."Eh?bukan ke ni anak presiden Min yang jadi seleberti itu?"tanya Anak buah nya.
"pandai pun kau.Aku nak kau tangkap anak laki dia ni! Bawa depan aku!"kata Boss yu.
"untuk apa?"tanya anak buah nya lagi."sebab,aku benci sangat sangat kat bapa dia!sepatut nya aku,jadi presiden kat syarikat tu! Tapi ni sebalik nya!"kata Boss yu dengan penuh amarah.
Anak buah nya itu mengangguk tanda faham akan masalah boss nya.Dia terus berlalu mendapatkan kawan kawan nya yang lain.
"Min Jong yoon,aku kan lihat macam mana nanti kalau kau tengok anak kau sengsara.Aku kan bunuh anak kau yang lelaki ni dahulu.Hahahahhahah"kata Boss yu,dia tertawa dengan tersimpan seribu dendam.
YOU ARE READING
ES ||SUGA||할팬푹
FanfictionKim Nam Young merupakan adik kepada Kim Namjoon seorang rapper yang terkenal.Pertemuan pertama nya dengan Suga membuat kan mereka saling membenci satu sama lain namun semua itu tidak lama kerana mereka akhir nya mulai jatuh cinta antara satu sama l...