chapter 23.

625 32 0
                                    


(Suga's pov)

- 7 dimineata-

Ma duc la ea în camera ca s-o trezesc
Azi trebuie sa-i sărbătorim ziua de naștere.
I-am promis că mergem într-o vacanță de doua zile.

Intru si ma pun pe patul ei.

- Babygirl trezeste-te. Trebuie să mergem în vacanță.

Îi du un pupic pe obraz iar somnoroasa zice:

- Daddy încă 5 minute, te rog....

- Dar e ziua ta Babygirl.

Se ridică din pat cu un zâmbet pe buze si se duce sa se îmbrace. Dupa ce termina de îmbrăcat i-am facut micul dejun.

Dupa ce-l termina si pe ala nr încălțam di mergem la masina.

( neko's pov)

Ma urc în mașină si-l vad pe Daddy că-mi pune centura de siguranță. Apoi se urca în fața mea și pornneste. Își pune si el centura de siguranță și ne pornim.

- 4 hours letter -

- Babygirl am ajuns, trezeste-te.* Zice Daddy zămbind la mine*

- Bine Daddy.

- Good girl.

Ma dau jos din masina si-l vad pe Daddy ca vorbeste cu o doamnă mai învățată ca el dar drăguță.a duc repede la Daddy si-l îl iau în brațe.

- Ea e fetita,Neko.* Îi zice Daddy doamnei*

- Buna! * Zice doamna cu un zâmbet pe față *

- B-Buna ziua.* îi răspund eu*

Apoi Doamna ne prezenta camerele care sincer erau foarte luxoase.

Daddy mia dat valiza si rucsacul si mia spus că pot sa merg în camera. Mi-am scos jucăriile si am început să mă joc.

La un moment dat, după ce Daddy sia savurat cafeaua, intra în casă, se puse pe pat lângă mine si începu să mă gadile.

I-am spus să se oprească dar a ezitat.

Dupa 5 minute de ras ne-am decis sa mergem la un restaurant sa mâncăm ceva. Mi-am pus geaca pe mine si l-am prins de mână pe Daddy. Daddy ma saruta blând pe buze si ma mângâie ușor pe cap.

Dupa 10 minute am ajuns la restaurant si ne-am ales o masa. Un bărbat slab a venit la noi și nea dat meniul. Am luat-o în mână și am început să citesc.

I-am zis lui Daddy ca vreau paste cu sos de rosii. Daddy si-a ales supa de pui. Am asteptat ceva dar a fost foarte bun.

Daddy mia zis sa nu mănânc mult ca sa vina si desertul. Nu l-am văzut pe Daddy comandant desert.

Dupa ceva timp cineva a stins luminile si am vazut un tort venind. Mi la așezat în fața iar apoi m-am ridicat în picioare. Toata lumea de acolo începuse să cânte mai ales Daddy. Am suflat în lumânări și toata lumea începuse să aplaude.

A venit un bucătar si a tăiat felii e tort pentru toata lumea. Mai întâi pe mine ma servit prima pentru ca da. Tortul era mare di roz.

Eu am primit felia roz pe care scria pe ia Babygirl. Era atât de dulce.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum