Czyli: przy czym zmarnowałam kilka miesięcy ostatnich dziesięciu lat.
Kilka osób wyraziło zainteresowanie takim podsumowaniem, a ja nie mam nic lepszego do roboty, siedząc w pracy, więc z chęcią powspominam kilka rzeczy. Z serialami jest trochę prościej niż z filmami, bo jednak wybór jest trochę mniejszy, ale z drugiej strony mam też sporo rzeczy, które porzuciłam gdzieś w połowie i wiem, że jeśli bym je skończyła, to by się tu znalazły. Więc w razie czego zaznaczam, że znajdą się tu tylko produkcje, które widziałam od pierwszego do ostatniego odcinka.
★★★
Wyróżnienie imienia "politycznej poprawności" dla najlepszego ukochanego komediowego:
Community
Komedia to nie jest łatwa sprawa, a zdaniem reżysera Jokera podobno w dzisiejszych czasach całkowicie niemożliwa. Cóż, ja mam inne zdanie na ten temat: tak długo, jak umiemy śmiać się umiejętnie, tak śmieszyć może wszystko. Community to właśnie doskonały przykład tego, że zanim wszyscy krzyczeli głośno o "politycznej poprawności" ta produkcja święciła mniejsze lub większe triumfy w telewizji. A co ciekawe, jednymi z głównych twórców byli... bracia Russo. Więc jasne jest to, że dostaniemy tu świetnych bohaterów, którzy będą mieli swoje indywidualne historie. Produkcja opowiada o publicznej uczelni zarządzanej przez kompletnie niekompetentnego dziekana, na której przypadkiem tworzy się grupa naukowa. Właściwie to główny bohater Jeff chciał tylko wyrwać Brittę, ale wyszło, jak wyszło.
Serial jest absurdalny. Tak, to najlepsze słowo, bo każdy odcinek może różnić się całkowicie tonacją. Dostajemy western, gdy w szkole toczy się bitwa paintballowa, dostajemy tworzenie alternatywnych rzeczywistości, gdy bohaterowie nie wiedzą kogo wysłać po pizzę, czy typowe komediowe romanse rozpisane na zasadzie: to będą ze sobą, czy nie będą. Niedawno powtórzyłam całość, jako że znajduje się ona na Amazonie i może niektóre dowcipy są już lekko czerstwe, to bohaterowie to wynagradzają. Zwłaszcza że jednego z nich gra Donald Glover, a Donald Glover to cud narodowy USA.
CZYTASZ
totalnie nieobiektywnie
RandomNie mam życia - mam popkulturę. Więc piszę subiektywne recenzje filmów, seriali, sztuk teatralnych a czasem i długie lewackie ranty. Zapraszam serdecznie. 🎥 Praca została nagrodzona w konkursie literackim "Splątane Nici 2019" organizowanym przez @g...