13.Bölüm 🌑

252 20 17
                                    

Hadise eve gittiğinde çok sinirlidir. Deniz annesinin yanına gidip soru sormaya başlar.

Deniz: Anne siz babamla kavga ettiniz ya... Biz şimdi babamla yine mi ayrı kayıcaz?

Hadise: Hayır Denizcim. Niye ayrı kalasın babandan? Babanla aramızda bazı sorunlar var. Benim görüşmem için ilk önce onu halletmemiz gerek. Ama sen görüşeceksin merak etme. Seni görmeye gelecektir.

Deniz: Peki 🥺

Deniz odasına gider. Hadise de oturup düşünürken telefonu çalar.

Hadise: Efendim yağmur?

Yağmur: Kuzum? Hallettiniz mi aranızdaki meseleyi

Hadise: Hayır! Tam hallediyorduk ki daha büyük bi mesele çıktı! Of çok sinirliyim sonra konuşalım mı?

Yağmur: Tamam ben gelene kadar sen biraz sakinleş ben geliyorum.

***
Yağmur gelir ve Hadise oturup tüm olanlari anlatır.

Yağmur: Ah be kuzum be... Bu güvensizlik değil ki. Kaybetme korkusu. Hadise, Murat sen gittikten sonra çok yıprandı. Bi çocuğu olduğunu biliyordu ama hiç göremedi. Senin hamilelik dönemine, Denizin doğumuna, gece uyanıp ağlamalarına, ilk dişini çıkarmasına, gülümsemesine, aglamasina, emeklemesine, ilk konuşmasına, ilk adım atmasına ve daha bir sürü anınıza hiç birine şahit olamadı Murat. Yıllar sonra gördü kızını ve sevdiği kadını. Sence kaybetme korkusunu yaşaması çok normal değil mi?

Hadise: Yağmur bilmiyorum kafam çok karışık. Belki haklisindir ama şuan gerçekten kafam çok karışık.

Yağmur: Tamam ozaman sen kafandaki sorulara cevap bul. Bende gidiyorum zaten. Hem belki sen cevap bulmadan Murat sana toplu bi cevap getirir.

Hadise: Sağol kuzum benim

Yağmur: Rica ederim canım.

***
Akşama doğru Muratta kafasını dağıtmak için bir klübe gider ve içmeye başlar. Çok sarhoş olmadan Oğuzhan onu arar.

Oğuzhan: Alo Murat nerdesin oğlum sen sabahtan beri? Yağmur anlattı olanları. Hadise anlatmış herşeyi.

Murat: Yalnız kalmak istiyorum!

Oğuzhan: Ulan sarhoş musun sen? Bekle geliyorum oraya! Sakin saçma bisey yapmaya kalkışma!

Oğuzhan hemen telefonu kapatır. Muratta içerken yanına beline kadar fazla dekolteli elbisesi olan seksi giyimli sarışın bir kadın gelir.

X: Selam yakışıklı.

Murat: Sen kimsin be?

X: Ben... Yelda. Sen kimsin?

Murat: Sanane! Senden de banane! Git başımdan benim derdim bana yeter!

Yelda: Oo dertliyiz baya. Anlat bana hadi. Derman olurum ben sana😉

Murat: İstemiyorum

Yelda: Hadi gel eğlenelim biraz

Murat: Ne diyosun lan sen defol git başımdan

Yelda: Ya öyle değil sende hemen yanlış anlıyorsun. Dans edelim diyorum. Kafan dağılır.

Murat: Kıt mısın? Duymuyon mu beni?! Başka dilden mi konuşayım illa?! Defoll!!!

Yelda: Iyi be aman tamam bağırma. Aklını başından alamadığım ilk erkek olarak tarihe geçtin 😐

Yelda havali bir şekilde ordan gider.

Murat: Allahın sürtüğü 😒

O sırada da Oğuzhan içeri girer Ve Murati görünce hemen yanına gider.

UNUTULMAZIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin