1. Kapitola

275 18 3
                                    

Hanji

Tohle mi nejde do hlavy. Tolik vražd a pro co? S těmihle myšlenkami jsem zrovna teď dorazila na ústředí kam si mě zavolal sám vedoucí jako pomoc při vyšetřování.
U všech předchozích případů jsem skončila úspěchem a i mnohé ocenění to potvrzují. Doufám, že i tentokrát to tak dopadne.

Momentálně stojím před kanceláří vedoucího a odhodlávám se k tomu abych zaklepala. Ale to už jsem slyšela jeho hlas, jak mě volá dovnitř. A já na slovo ,,dále" samozřejmě bez otálení vstoupila.

,,Dobrý den Hanji, vítám vás tady. Posaďte se." Celkem pohlednej chlap. Vysokej,blonďák...až na to obočí..
,, Jak už určitě víte Tokio je čím dál tím víc sužováno masovými vraždami které nemají konce. Vrah po sobě nezanechává žádné důkazy a ani nebyl zatím nikdy spatřen. Proto jsem vás taky zavolal jako novou posilu. Už dřív jste vyřešila případy, se kterými si nikdo jiný nevěděl rady. Nechávám ten případ na vás a ještě vám přidělím pár spolupracovníků. Doufám že nezklamete."

,,Udělám vše pro to aby byl pachatel co nejdříve dopaden pane!" Vyhrkla jsem ze sebe rychle.
,, To rád slyším. Můžete jít, bližší informace dostanete zítra. Dostavte se do konferenční místnosti přesně v 8:00."
,,Jistě pane. Spolehněte se. Nashledanou." Odpověděla jsem,on jen pokýval hlavou, a odešla.

Jestě po pár hodinách strávených na ústředí jsem konečně dorazila domů, dala si rychlou sprchu a bez menšího otálení zapadla rovnou do postele.

Zítra to začne na novo. Nové vyšetřování,nový lidi,spolupracovníci...a vraždy. Samozřejmě nesmíme zapomenout na našeho věrného vraha, který nikdy nezklame že?

Vážně by mě zajímalo, kdo za tím vším stojí. A hlavně..jakej k tomu může mít důvod?? Jen tak pro nic za nic zabíjet to se mi nezdá. Musím tomu přijít na kloub. Určitě se ukáže nebo dřív či později udělá chybu a půjde rovnou do basy...na druhou stranu..co když za to nemůže..? Nebo mu je líto toho, co dělá..?

Ne Hanji! Už blouzníš z nedostatku spánku. Vážne už bych měla jít spát..

A po pár minutách jsem se konečně nechala unášet vlnami spánku.




Hello guys další kapitola, no spíš první na světě!😂 Btw Veselé Vánoce přeju!

Vrah z TokiaKde žijí příběhy. Začni objevovat