( Suga's pov)Dupa ce am plecat de la restaurant si am ajuns acasă mi-am pus prințesa mea adorabilă lângă mine pe pat. Mi-a șoptit un noapte bună făcându-mă să zâmbesc pentru o secundă apoi am închis ochii și am adormit.
Cand m-am trezit dimineață am simtit-o cum îmi mângâie părul si dădându-mi un sărut pe frunte.
Întind si eu măna si o ciufulesc pe cap. Începe să râdă si să mă îmbrățișeze. Îi răspund la îmbrățișare si o sărut scurt pe buze.M-am ridicat din pat si m-am dus sa ma spăl. Babygirl îsi caută prin valiza niste haine si veni cu mine în baie. Dupa ce termin plec si închid ușa dupa ea. Mi-am dat jos pantaloni mei de pijama si o vad ca ma strânge în brațe.
Fără să stau la discutie am pus-o pe genunchi mei si ma gândeam ca 10 palme iar ajunge.
Nu i-am dat asa de tare ca sa nu plângă dar totusi ca să-și învețe lecția ca nu trebuie sa ma vada dezbrăcat. E încă un copil.- Oow! Daddy!* Exclama ea de durere*
M-am oprit si am pus-o la mine în brațe. Îi șterg lacrimile si o sarut dulce.
- Sti pentru ce a fost asta?* O întreb eu *
Da negativ din cap si încă O sa-i explic.
- Asta a fost pentru ca n-ai voie să mă vezi dezbrăcat. Stiu ca ai vazut-o odată dar esti încă un copil. Sa nu se mai întample.* Îi zic eu serios*
- Yes sir, n-o sa se mai întâmple.
O iau în brațe și o pun pe pat cu spatele la mine. Asteapta sa ma îmbrac iar apoi îi fac laptele cu cereale.
Dupa ca terminam amândoi de mâncat mergem sa vedem orasul.
Iesim din casa si o luam ușor spre în jos unde se gasesc multe magazine.
Cand am ajuns jos am intrat într-un magazin de haine. Cat timp ma uitam eu la niste hoodie uri o vad pe Babygirl ca ma trage de bluza.
- Ce e, vrei ceva anume?
- Daddy afara am vazut un magazin de plusuri, după ce termini de uitat putem merge sa vedem ce plusuri faine sunt acolo?
- Da Babygirl. Imediat.
- Mersi Daddy!
Ma îmbrățișează si-mi da drumul.
( Neko's pov)
Dupa ce Daddy se uită la niste haine l-am simtit cum mă luat de mână și am iesit din magazit. Am mers în magazinul de plusuri si ma lăsat să-mi aleg ce vreau eu. M-am uitat cu atenție pentru că trebuia doar una, asa a zis Daddy.
La un moment dat am ales un ursulet ca sa imi tina de cald cand dorm.
Dupa ce mi-am ales, Daddy a plătit si ne-am decis sa mergem acasa. Daddy trebuia sa faca grătarul.
Cand am ajuns acasa m-am dus în camera si am început să mă joc cu jucăriile cat timp Daddy facea gratarul.
- 3 ore mai tarziu -
Cat timp ma jucam, îl aud pe Daddy ca ma striga.
- Babygirl!
- Yes Daddy?
- E gata masa.
- Yaay!
M-am încalt repede si ies afara sa mănânc. Ma asez la masa si-l vad pe Daddy ca-mi pune în farfurie de manacare.
Dupa ce terminam de mancat merg în camera si-l astept pe Daddy sa strângă de pe masa.
Dupa ce termina de strans vine si se aseaza pe pat. Nu m-am putut abtine asa ca m-am asezat pe el.
- Babygirl....
- Daddy....
Se apropie de mine si ma saruta pasional. Imi strange fundul iar apoi mi-l mangaie usor si bland.
CITEȘTI
Daddy's girl [Fanfiction]
ФанфикEunji este o reafăcătoare care ajunge în mâinile celui mai cunoscut polițist din oraș, Min Yoongi. ➹ Începută: 15.12.2019 ➹ Finalizată:25.12.2019