פרק-82:

5K 255 257
                                    

וואו אני יושבת על הפרק הזה מעשר בבוקר וסוף סוף סיימתי :) (14:10)
מקווה שתהנו מהסמאט, אני מרגישה קצת גרועה בזה לול.
בגלל שעכשיו חנוכה אני אשתדל להעלות פרק כל יומיים כמו פעם והוו.
מזל טוב לואי 28 אמג💙
חג  שמח וקריאה מהנה
_
(אזהרה:תוכן מיני..)
העניינים מתחממים מהר, הארי תופס את חולצתי באגרסיביות, כמעט קורע אותה מעליי, זורק אותה על הרצפה. הוא מתחיל לנשק את הבטן שלי, גורם לי להתפתל. הלשון שלו עוברת מלמעלה עד למטה, עוצרת במותניים שלי, הוא מלקק ומוצץ, מתגרה בי באיטיות, אני מרגיש את הבליטה במכנסיי הולכת וגודלת בכל נגיעה, ואני רק רוצה להרגיש אותו בתוכי. אני מניח את ידיי על ראשו, תופס בשיערו ומניח אותו על המפשעה שלי כורך את רגליי מסביב לאגנו. "לו, אל תמהר זאת הולכת להיות החדירה הראשונה שלך, אני רוצה שתהנה ותרגיש הכל" הוא אומר ומוריד את רגליי בחזרה, צולל אל תוך שפתיי ומנשק אותי ברכות. לשונו סורקת את פי, ואני גונח אל תוך הנשיקה. לאחר מכן, הוא קם מעליי, עומד על הרצפה ומתחיל לשחק עם כפתור הג'ינס שלי, האצבעות שלו מרפרפות מעליי, בדיוק מעל אותו איזור שאני כבר לא יכול לחכות שיגע בו. "הארי בבקשה" אני מתחנן אליו, הוא מקשיב לי ומזרז את התהליך, מוריד את הג'ינס ואת הבוקסר באחת, חושף את איברי העומד אל האוויר קר, ואני רק מחכה שהוא יתחיל לגעת בי, אני כל כך רוצה אותו.

הוא מתיישב על ברכיי, יורד עם פניו לאיברי, מעביר על כל אורכו את לשונו, ואז בלי הכנה מוקדמת, הוא דוחף את כולו לפה שלו. הוא מפעיל המון לחץ, מוצץ חזק, מלמעלה עד למטה, גורם לי לאבד את עצמי, מעביר זרמים נעימים לכל גופי. "ה הארי" אני גונח את שמו, מרגיש את חיוכו כנגדי, ואני מתחיל להזיז את אגני כנגד פיו, הארי עוצר אותי לאחר כמה שניות, ידיו על מותניי, והוא מחזיק אותי שלא אזוז. פתאום הוא משחרר את איברי, מתרומם, ומסתכל עליי עם עיניו, משאיר את האיבר שלי רטוב ופועם, נזקק למגע. "לואי, עכשיו אני עומד להכין אותך לחדירה. אני הולך להכניס אצבעות. זה בסדר מבחינתך? או שאתה רוצה שאני אעצ.." 

"אני מוכן האז" אני קוטע אותו. הוא מהנהן ופותח את רגליי, נכנס בינן. אני קצת מפחד מהכאב, אבל אני יודע שהארי ישמור עליי ויעשה את זה הכי בטוח ועדין שאפשר. הוא מורה לי לפתוח את פי, מכניס אצבע לפה שלי, אני מוצץ אותה קצת, והוא מוציא אותה מפי. "אני הולך להכניס אצבע אחת בתור התחלה" הוא מודיע לי ופותח בעזרת ידיו את לחיי הישבן שלי. ממקם את האצבע הרטובה מחוץ לחור שלי. הוא סופר עד שלוש, וחודר לתוכי עם אצבעו. אני צורח מהכניסה המפתיעה, זה כואב, אבל אני מתמכר לכאב המענג הזה ברגע שהארי מתחיל להזיז את אצבעו בתוכי. "פ פאק הארי" אני גונח והוא ממשיך להזיז בתוכי את האצבע מגביר קצת את הקצב. עד שפתאום הוא מוציא אותה ממני בבת אחת. "אני מכניס שתי אצבעות , לו אתה כל  כך הדוק" הוא אומר ושתי אצבעותיו מחכות בפתח שלי. הוא מכניס את שתיהן ומתחיל בבת אחת להניע אותן בתוכי, אני מסתכל לעיניו של הארי, הוא נושך את שפתו התחתונה ומסתכל לתוך עיניי. "אני אוהב אותך לו" הוא אומר לי, וממשיך לסובב את אצבעותיו בתוכי, ואני מתענג על ההרגשה. כן, זה כואב, אבל אני אוהב את זה. "מוכן לשלישית בייב?" הוא שואל ומוציא את שתי האצבעות. "כן" אני מתחנן אליו והוא מחדיר לתוכי שלוש אצבעות. התחושה של המגע שלו בתוכי כל כך מהנה, אני לא יכול לחכות לדבר האמיתי.

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now