Κεφάλαιο 35

6.2K 390 163
                                    

ένας μήνας μετά

τοποθεσία: Χαλκιδική

Μαρία

Το σώμα μου παραλύει.

"Αχ Μιχάλη.."

Τα πόδια μου τρέμουν.

"Αχ Μαράκι.."

Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή.

"Πιο.. πιο γρήγορα"

Η ηδονή κατακλύζει όλο μου το κορμί.

"Θα.. τε.. θα τελειώσω"  τον ακούω να λέει και αυξάνει τον ρυθμό των ωθήσεων του.

Ξεφυσάω βαριά.

Εγώ μόλις το έκανα.

"Μωρό μου.." ο Μιχάλης κλείνει τα μάτια του και ανοίγει ελάχιστα τα σαρκώδη χείλη του. "Μαράκι μου.. είσαι.." παρατηρώ τα χέρια του.. πιάνουν με δύναμη τα σίδερα του κρεβατιού. "Είσαι.. γαμώτο.. είσαι.." αναστενάζει βαριά. "Είσαι το απόλυτο μου" μου λέει και τον νιώθω να παγώνει βαθιά μέσα μου. Κοιτάζω το πρόσωπο του.. η ηδονή διαγράφεται ξεκάθαρα στα πανέμορφα χαρακτηριστικά του. "Είσαι η αγάπη μου" προσθέτει και με φιλάει τρυφερά στα χείλη. 

Καρφώνω έντονα τα μάτια μου στα δικά του. 

"Και εσύ είσαι ο έρωτας μου" του λέω και του χαμογελώ ντροπαλά.. απλά τον τελευταίο μήνα κάνουμε συνέχεια έρωτα και πάντα μα πάντα λέμε όλο τέτοια γλυκόλογα ο ένας στον άλλον.. και δεν ξέρω.. δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν αλλά ντρέπομαι πάρα πολύ.. κάθε φορά που του λέω ότι τον αγαπάω και είναι μέσα μου κοκκινίζω ολόκληρη. 

"Σου άρεσε?" με ρωτάει και ξαπλώνει στο κρεβάτι δίπλα μου. 

Κοιτάω το λευκό ταβάνι.

"Ήσουν τέλειος" του απαντώ και προσπαθώ να να βρω τις ανάσες μου.

"Την πρώτη ή την δεύτερη φορά?" 

Χαμογελάω λοξά.

"Και τις δύο ήσουν απίστευτος" 

Ο Μιχάλης αφήνει αμέσως ένα ρουφηχτό φιλί στο μάγουλο μου. 

"Και εσύ ήσουνα τέλεια.." μου λέει και ξεκινάει να χαϊδεύει την κοιλιά μου. "Τόσο γλυκιά.. τόσο τρυφερή.. τόσο αληθινή.. απλά σ'αγαπάω" 

Αμέσως βλέπω κόκκινες καρδούλες σε όλο το οπτικό μου πεδίο.

"Πόσο με αγαπάς?" τον ρωτάω με νάζι και γυρνάω δειλά δειλά να τον κοιτάξω. Πεθαίνω όταν μου το λέει.. θέλω να το ακούω συνέχεια.

"Πάρα πολυπολυπολυπολυπολυπολυ" μου απαντάει με υπέρμετρο νάζι και μου δίνει πεταχτά φιλάκια σε όλο μου το πρόσωπο. "Και εσένα αγαπάω και το σποράκι που έχεις στην κοιλίτσα σου αγαπάω και τα σποράκια που θα κάνουμε αργότερα αγαπάω.. και όλα.. τα πάντα.. τα πάντα σου αγαπάω"

the road to YOUR HEARTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora