_Saiko_chan_ ezt neked küldöm és mert ígértem,hogy te is benne leszel.
Hétvége volt és mivel egész héten esett a hó volt annyira sok( értelmes vagyok még mindig 😅),hogy kimentünk a dombra szánkózni a fiúkkal.
Ezzel csak az volt a gond,hogy senkinek nincs szánkója.
- Shiro-chan,hogy akarsz szánkózni ha szánkónk sincsen? - kérdezte Oikawa.
Elfelejtettem volna említeni kikkel vagyok? Hát most elmondom: Bokuto átjött Saiko-channal és ők melléjük még jött Iwa-chan és Shittykawa.
- Látod tudsz te értelmeset kérdezni ha akarsz Trashykawa.- szólt oda neki Iwa-chan. - De azzal egyet kell értenem,hogy akarsz ha nincs?
- Shironak szoktak lenni jó ötletei ilyesmire szóval erre is lesz neki valami ugye Bokuto? - kérdezte Saiko tőle.
- De így van az én barátnőim leleményesek. - ölelt minket magához a Bagolyka. - Amúgy Shiro valami baj van túl csöndbe vagy.
- Nem,csak gondolkodtam.
- Te tudsz olyat? - kérdezte Shittykawa.
- Adjatok egy percet most bele folytom a hóba.
- Oké csak nyugodtan. - mondta Iwa-chan.
És így egy 165cm-es lány bele borított egy 183cm-es fiút a hóba.
- Mi lenne ha pingvineset játszanánk?
- He? - lepődtek meg mind a hárman mivel Oikawa még mindig nem szabadult ki a hóból.
- Tudjátok mint amikor vetődtök csak itt most a hóba.
- Aha........
- Egyszer élünk ki kell próbálni ezt azt szóóóval legyünk pingvinek.
Majd azzal a lendülettel hason csúszva mentem lefelé mint egy pingvinecske egészen egy fáig aminek neki mentem. Mivel volt akkora erő bennem a fán volt hó rám esett így lett belőlem egy hóember.
- Bokuto ugye tudod,hogy lökött egy barátnőd van.
- Igen tudom de az a lökött egyben a húgod is.
- Nem akarok közbe szólni de nem akarjuk kiszedni a hóból? - kérdezte Saiko-chan.
- Jogos. - mondták egyszerre a fiúk.
- Héj Shittykawa ásd ki magad végre és gyere! - kiáltott neki oda Iwa-chan a hóban fetrengő Oikawanak.
Mikor leértek hozzám én már többnyire kiástam magamat a hó kupac alól.
- Jól vagy? - aggódtak értem.
- Soha jobban.
- Mennyit látsz Bokutobol? - kérdezte Saiko.
- Ha kell belőle látok egy jó pár darabot.
- Oké semmi baja.
- Te nem vagy százas néha ugye tudod? - mondta Oikawa.
- Mert mintha te az lennél néha. - mondtuk egyszerre Iwa-channal.
- Kegyetlenek vagytok.
- Ez van.
Estig kint voltunk még és azokban az órákban Oikawat még vagy hússzor elástuk a hóba,csináltunk hoangyalokat,hó csatáztunk egyett,majd mikor hozzám értünk egyből mindenki letámadta a radiátort,hogy kiolvadjon.Eshetne igazán a hó :')
ESTÁS LEYENDO
Haikyuu történetek vagy mi(Befejezve)
De TodoEz az első könyvem és remélem tetszeni fog nektek.