Ruhlar Seansı

71 4 2
                                    

        Ben Harmony Harriet.  Daha çok küçükken kötü bir ruh tarafından ailem öldürüldü ve büyükannem Lisa ile yaşamak zorunda kaldım.  Ben tam 16 yaşıma bastığım hün yine doğaüstü bi olay oladu ve eve musallat olan ruh Büyükannem Lisa'nın hizmetlisini öldürdü.  Eve girdiğimizde zavallı kadının kafasını mıtgak tezgahında; gövdesini ise merdivenlerde bulduk. Heryer kan olmuştu. Direnmeye ait kaçış izleri vardı. Ama sonu korkunç olmuştu. Sıra büyükannem ve bana gelmeden ordan taşındık.  Ama nereye gitsek bi şekilde bizimle geliyorlardı. Hayatımız taşınarak, kaçarak geçti. Ben 18 yaşıma girdiğim bir gün büyükannem artık bıkmış gibi yanına beni çağırdı. Karşısına oturdum.

        "Harmony, bundan sana bahsetmek istemezdim ama mecburum. Biz nerdeysek ordalar, heryerdeler ve sonumuz iyi olmayacak. Ben çok yaşlandım. Bunu yapamam ama sen artık bazı şeylerin altından kalkabilecek bi kızsın.

       Sen doğmadan önce deden bi mediumdu ve evlere musallat olan kötü ruhları temizlerdi. Bu sana delilik gibi gelebilir ama ölmeden önce, doğacak torununun da bir medium olcağından çok bahsederdi. İşte bu kutuda onun uaptığı işe dair herşey var. Ben seni bunlardan uzak tutmaya çalıştım ama büyükbabanın dedikleri aklımdan bi türlü çıkmadı.  Sende o kan var Harmony. İstersen sen bi düşün" dedi ve odasına gitti. Bu olay beni çok etkiledi. Ruh seansları mı ? onları yok etmek mümkün mü ? Fazla sorulara dalmadan kutuyu açtım. Kutudaki nesnelere bakarak odama gittim ve kapıyı kilitledim. Bu nesneler çok tozluydu. Elime bir bez geçirdiğim gibi yavaşça silmeye başladım. Üzerinde latince bir metin yazan altın kaplama ve gümüşlerle süslenmiş bir Haç işareti gördüm. Onu kutudan çıkarıp yatağın kenarına bıraktım. Daha sonra bir şişe su vardı. içinde küçük bir haç... ve geriye kalan bisürü ıvırzıvır. Kutunun altında sararmış bir mektup gördüm. elime aldım ve üstünde 'Harmony'e büyükbabadan sevgilerle' yazıyordu. Açtım ve okumaya başladım " Ben büyükbaban Robert.  Sevgili Harmony, sen bunu okumadan önce büyükannenin sana bişeyler açıkladığını umuyorum. Ve benim yok ettiğim ruhların dostlarının sizin başınızda olduğunu da öyle. İsmine gelince, unutma ben bir mediumum ve ismini önceden gördüm. Sana bi sır vereyim mi ? Ne kadar güzel bir Medium olacağınıda biliyorum. " dedi. ve malzemelerle ne gapmam gerektiğini anlattı. Bu gün bu kadar şok yeter diye düşündüm ve uyumak istedim. sıcacık yatağıma girdim. Aklımdakileri zor bela sildim. Ve uyumaya başladım.

        saat gece iki gibi büyükannemin çığlıklarıyla uyandım.           DEVAM EDECEK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhlar SeansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin