konkurrencen

22 0 0
                                    

"Maria" råber frøken Olga, hun prikker mig på skulderen. Jeg havde faldet i søvn i matematiktimen igen. Jeg tager mine Beats af, frøken Olga står helt op af mig. "Maria, hvad er svaret?" råber frøken Olga ind i mit øre, ad hun har glemt at børste sine tænder. "Maria!" råber frøken Olga endnu højere. "193" det er mit yndlingstal, fordi der er cirka 193 lande i verden. Alle i min klasse begyndte at grine, også frøken Olga. Jeg hader min klasse.

Jeg var hjemme efter en dårlig dag i skole, jeg sad inde på mit værelse foran min computer, også kaldt min base. Der var en konkurrence om at kunne flyve rundt om jorden, jeg kan godt lide og rejse og jeg interesserer mig for jorden og jeg kan godt lide geografi, som det eneste fag i skolen. Man skulle svare på et spørgsmål, "Hvilket europæisk land er det mindste" nemt Vatikanstaten, jeg sendte svaret, jeg ville få svar imorgen.

Jeg løber alt hvad jeg kan, jeg skal hjem og se om jeg har vundet konkurrencen. Min computer er så langsom om at tænde. Jeg gik ind på min gmail. Jeg havde fået svar, "tillykke du har vundet", YES JEG HAR VUNDET. "NU SKAL JEG FLYVE RUNDT OM JORDEN, NU SKAL JEG FLYVE RUNDT OM JORDEN" Jeg er så glad. Jeg løb ned til min mor "Jeg skal flyve rundt om jorden" min mor så mærkelig ud i ansigtet, "HVAD skal du?". Jeg tror ikke min mor vil havde at jeg rejser. Efter min far rejste til Frankrig med en anden, har min mor ikke givet slip på mig, som om hun er bange for jeg aldrig kommer tilbage.
Hele aftensmaden sad vi og diskuterede om jeg skulle tage med. Det endte med at jeg løb op på mit værelse. Det bankede på, min mor stak hovedet ind, "Kan vi snakke?". Jeg nåede ikke at svare før hun havde sat sig ved siden af mig. "Jeg elsker dig, og derfor må du godt tage afsted". Jeg hoppede op af sengen af glæde, min mor fik den største krammer nogensinde.

Rundt om jordenWhere stories live. Discover now