capitolul 1! prima zi de liceu!

12 1 0
                                    

Eu sunt Amber Smith, și azi e prima mea zi la liceu, merg la academia regală Wencherestern, Anglia,
Am auzit că e unul dintre cele mai bune licee, după ce m-am îmbrăcat în uniforma, primită de la școală cu o zi înainte de începerea școlii, aceasta e uniforma!

După care merg în bucătărie, mă uit la ceasul de pe perete și văd că indică ora 07:15, mă bucur că nu sunt în întârziere și încep să îmi pregătesc micul dejun, și niște ceai, după ce termin de mâncat îmi spăl farfuriat, și o șterg cu un prosop găs...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După care merg în bucătărie, mă uit la ceasul de pe perete și văd că indică ora 07:15, mă bucur că nu sunt în întârziere și încep să îmi pregătesc micul dejun, și niște ceai, după ce termin de mâncat îmi spăl farfuriat, și o șterg cu un prosop găsit pe chiuvetă, mă duc repede să mă încalț cu niste botine negre, primite cadou anul trecut de ziua mea!

Merg să îmi i-au și telefonul de la încărcat, și văd 17 apeluri pierdute de la kate, și 5 apeluri pierdute de la Matthew, noi trei ne știm din clasa a treia, și de atunci am rămas de nedespărțit, chiar și acum mergem la același liceu, și nu mă plâ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Merg să îmi i-au și telefonul de la încărcat, și văd 17 apeluri pierdute de la kate, și 5 apeluri pierdute de la Matthew, noi trei ne știm din clasa a treia, și de atunci am rămas de nedespărțit, chiar și acum mergem la același liceu, și nu mă plâng, oricum nu cunosc pe nimeni pe acolo după ce îmi i-au bagajul și geanta, merg după căști, dacă vă întrebați ce e cu bagajul v-om sta în academie, regulă nouă de a liceului, cică anul trecut, a avut loc un accident, după ce un copil a plecat mai repede cu o oră, presupun că ei cred că ne-ar putea supraveghea mai bine așa, în fine...nu mă plâng eu sunt o tocilară de când mă stiu, la fel și Kate și Matthew, îmi i-au telefonul să o sun pe Kate, pentru că dacă nu o fac rapid sigur o să mă omoare, se cam supăra când nu-i prea acorzi atenție, acesta e telefonul primit de la tata, ieri de ziua mea!

nu mă plâng eu sunt o tocilară de când mă stiu, la fel și Kate și Matthew, îmi i-au telefonul să o sun pe Kate, pentru că dacă nu o fac rapid sigur o să mă omoare, se cam supăra când nu-i prea acorzi atenție, acesta e telefonul primit de la tata, ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Și o apelez pe Kate, îmi răspunde în mai puțin de 5 Min.

*Conversație telefonică!*
 
  -Hey, de ce naiba răspunzi așa greu?

  -Heey, Kate, ce faci?

  -Nu mă lua pe mine cu tonul ăla de copilaș nevinovat, de 5 ani care tocmai a făcut o trăsnaie, pe unde umbli Amber?!

E clar că e nervoasă, deoarece îmi spune Amber doar când o supăr foarte tare în rest îmi spune Amy!
 
-Scuze, Katy, așa îi spun eu, acum vin spre tine, cu Matt unde ne întâlnim?

-Suntem în fața casei tale de 15 Min. doar grăbește-te!

- De ce nu ați intrat?!

-Pentru că Matt, a spart ghiveciul cu flori din fața cașei, sa panicat și a luat bucățile sparte și le-a dus în grădina din spate!

-Ți-am spus să nu îi spui, se aude pe fundal vocea lui Matt!

-Vin acum!

*Convorbire telefonică încheiată*
 
Mă duc până afară și îl văd pe Matt cum își scutură sacoul de pământ, iar Kate stă pe bagajul lui Matt în timp ce se uită plictisită pe telefon, când îl văd pe Matt, mă pufnește un râs atât de puternic, încât ce-i doi se opresc din ce făceau și se uită unul la altul, după care se uită la mine ca la o nebună, în timp ce eu mă prăvălesc pe jos de râs!
 
-Ești ok, Amy?
 
Mă opresc din râs, și mă uit la Matt, după care mă uit la pământul ce a rămas unde cândva era minunatul ghiveci al mamei!

-Doamne, Matt de câte ori o să mai spargi ghiveciul ăla, într-o zi mama te va pune pe tine în locul ghiveciu lui ăla!

-Spune-i mamei tale că îmi pare rău și pentru ghiveciul ăsta, dar ar trebui să ne le mai pună aici!

  -Stai calm, a spus că dacă spargi si ghiveciul ăsta, o să își cumpere un balansoar!

-Despre câte ghivece e vorba? Intervine Katy!

-În jur de 24, așa-i?

-cam așa, spune Matt pe un ton gingaș!

În scurt timp ajunge și autobuzul, ne luăm toți bagajele și urcam în autobuzul spre academie!

Sper placă până aici și promit scriu capitole mai lungi! Sorry dacă sunt greșeliiP.S. La media e tocilara noastră, Amber, o seară plăcută îngerașilor!🙈😇😇

Tocilară dar Sexy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum