- ♡ -,, én az ajkait és főképp a mosolyát gondolom a leginkább annak, ami a felkelő nap házának lehetne nevezhető. nem hibáztatom magam, sem a könnyeimet, hiszen érte hullanak. hálás vagyok érte, s minden eltelt percért, amit vele tölthettem eddig.
remélem, ez örökre így lesz majd.
szeretlek, louis.
az életemnél is jobban szeretlek téged, és hiszem, ketten megváltjuk majd a világot, hiszen mi vagyunk;angyal és ő. "
- feljegyzés Harry tollából -
- 1973 őszén, az évfordulójuk napján -- ♡ -
Versenyt kívántak játszani: a vérpiros Colnago és a lélekfekete Pontiac, nem számítottak a sebességi arányok, két szerelmes elme játéka volt ez, a megismerkedésük édes emlékére. Harry ugyanazzal a fülig érő mosollyal pillantott rá, mint legelőször, amivel sikerült is ellopnia a kék szemek vágyakozó szívét. Előnyt szánt a loknisnak, ám az nem élt vele, hitte, szerelmének tüze elég lesz majd ahhoz, hogy hajtsa őt.
- Mint akkor? -érdeklődött huncut éllel a magas hang.
- Még annál is sebesebben, baby.
Louis felnevetett, a kisfiús orcához egyáltalán nem illett ez a modor, mégis tetszett neki, a kis göndör sikeresen felcsigázta vele, mint úgy általában is. Aztán a gázra taposva indult el, s a loknis úgy igyekezett utána, akár lemaradni látszódó madár a többiektől, de nem adta fel. Kacagása az égbe szökött, miképp ujjai az élénk fényezést érintették, és testét újra átjárta a veszély érzete, mint akkor is, mikor legelőször tapintotta az ördög járgányát. Viszont nem csak rosszat érzett ám, hanem hatalmas csodálatot is, miként a zafír szemekbe pillantott, melyek tündökölve pillantottak vissza rá, mint barátságos drágakövek. Ezáltal Louis lemaradt kissé, Harry pedig nyelvet öltve rá suhant el mellette, maga után hagyja azt a fenséges kamilla illatot, ami az idősebb kedvence lett. Nem mellesleg, nem volt rest a két, gömbölyű gombócot nézni, melyek a fiatalabb imádnivaló fenekéhez kapcsolódtak. Nem is volt kérdés, miért épp a loknis nyert, s mégsem a kócos hajú, ki azt a bizonyos autót vezette.
- ♡ -
nem számít, mit nevezünk szerelemnek, a lényeg, hogy számunkra az legyen.
- ♡ -
V É G E
- ♡ -