1. Bölüm: Fanlar

283 24 21
                                    

RM=Hepinize merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere grubumuzun ilk oturumunu açıklıyorum...Fanlar

Suga=Sizce de Rapmon çakma youtuber edasıyla konuşmuyor mu?

RM=Şu an konumuz bu değil!

Hueningkai=Bence yeni başlamamıza rağmen bizim fan sayımız oldukça iyi.

V=Tamam konu kapanmıştır beyler dağılın.

Soobin=Kai'ye katılıyorum.Mesela ilk konserimize BTS'in ilk konserinden daha fazla kişi geldi jxnxnxkkdnxm.

Jimin=Bak Soobin bastırtmayın bana yurdunuzu alırım hepinizi ayağımın altına.

J-Hope=Sakin olun bu başarı hepimizin.Bi de önemli olan fan sayısı değil bize sundukları sevgi.

Yeonjun=Hoseok hyung yanlış anlama da sen Polyana'nın erkek versiyonu musun?Bence bu kadar iyilik hayra alamet değil.

Jungkook=Bu çocuğun veri analizi çok iyi nsjskjfjdnsn.

RM=Konuya odaklanın!

Jin=Mesela bize gönderdikleri mesajlar.

RM=Evet,çok iyi bir konuya dayandın karıcım burdan devam.

Jin=Hepsinde bir kere daha dünya çapında yakışıklı olduğumu aklıma getiriyorlar.

Taehyun=Jin hyung Jimin hyung'dan da egoist çıktı jxjsjxnmsjdb.

Jimin=Kimse bir Park Jimin olamaz. Hem yakışıklı,hem kaslı,hem sevimli kızlar başka ne istesin. Benim gibisini hiç bir yerde bulamazlar.Hatta Jin hyung yerine grubun yüzü ben olmalıyım.10 parmağımda 10 marifet.Ben mükemmelim.

Taehyun=Lafımı geri alıyorum.

Beomgyu=Okurken ağzım açık kaldı.

V=Geçen gün sıkıntıdan T-Army'lerin Instagram profillerine baktım. Cidden hayatımda gördüğüm en manyak Army grubu.

Jungkook=Gerçekten çok manyaklar "Siz buraya gelin biz konsere gelinlikle geliriz" ne demek yaa!jxjxjksjsg.

Soobin=O da birşey mi?Bize T-Army'lerden türlü türlü mesajlar geliyor.

Suga=Bu oturumun sonucu en manyak Army grubu T-Army'lerdir. Bu sonucu inkar eden yürüsün gitsin.

RM=Bu oturumun sonuna geldik yarın görüşürüz.

Beomgyu=Bakın yine o çakma youtuber edasıyla konuştu

*Yazdığım ilk kitabımın ilk bölümü umarım beğenmişsinizdir*

Abnormal Big HitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin