μία εβδομάδα μετά
Μαρία
"Εγώ προτείνω να πάρετε την ροζ πάντως" λέει η Κέλλυ και αρπάζει ένα κριτσίνι από το τραπεζάκι.
Κοιτάω την ώρα.. 21:01.
Λογικά μόλις θα τελείωσε το τελευταίο του μάθημα για σήμερα.
"Εγώ πάντως σε συμβουλεύω να πάρετε κάτι πιο ουδέτερο" η Λία διαφωνεί. "Διότι αν το επόμενο είναι αγόρι? Τι θα κάνετε? Θα πάρετε άλλη ή θα κοιμάται στην ροζ κούνια?"
Ξεροκαταπίνω
Μα για να υπάρξει επόμενο πρέπει να κάνουμε έρωτα, όμως εμείς την τελευταία εβδομάδα μετά την Χαλκιδική..
Κοιτάω και πάλι το κινητό μου.
Κανένα μήνυμα.. ούτε καν ότι τελείωσε.. ούτε καν αν θέλω να μου φέρει κάτι ερχόμενος στο σπίτι μας.
"Ο Μιχάλης τι λέει?" με ρωτάει αγανακτισμένη η Κέλλυ και τρώει και άλλο κριτσίνι.
Τίποτα
Απολύτως τίποτα
Μα δεν τον βλέπω κιόλας την τελευταία εβδομάδα σχεδόν καθόλου για να μου πει κάτι. Τα πρωινά ξυπνάω μόνη μου χωρίς εκείνον στο πλευρό μου. Ο Μιχάλης σηκώνεται πολύ νωρίς και πάει κατευθείαν στο φροντιστήριο. Όλη την μέρα εκεί την βγάζει και στο σπίτι μας έρχεται πολύ αργά όταν εγώ έχω ήδη κοιμηθεί. Τουλάχιστον κοιμάται στο κρεβάτι μου μαζί μου.. τον νιώθω μερικές φορές να με αγκαλιάζει στον ύπνο μου.
"Σχετικά με τι?" απευθύνομαι στην ξανθιά κολλητή μου.
Δεν θυμάμαι τι λέγαμε.
"Σχετικά με την κούνια!" φωνάζει η Κέλλυ. "Μα καλά.. συγκεντρώσου λίγο.. πού το έχεις το μυαλό σου?"
Πού το έχω ε?
Χαμογελάω πικραμένα.
Μία εβδομάδα έχει να με φιλήσει. Η τελευταία φορά ήταν εκείνο το πρωινό στην Χαλκιδική λίγο πριν βρω το αναθεματισμένο το κόκκινο κουτάκι στην βαλίτσα. Από τότε που πατήσαμε το πόδι μας και πάλι στην Αθήνα ακούμπησε τα χείλη του δυο φορές στην κοιλίτσα μου.
Βουρκώνω
Μόνο δυο φορές.
Και μόνο στην κοιλίτσα μου.
"Μαράκι μου φαίνεσαι λιγάκι χλωμή" νιώθω το χέρι της Λίας στον ώμο μου. "Είσαι καλά?"
Όχι
Μα πώς να είμαι καλά? Ο Μιχάλης έχει αποστασιοποιηθεί τις τελευταίες μέρες.. το νιώθω. Μετά από εκείνο το όχι που του είπα με αποφεύγει. Σε όλη την διαδρομή μέχρι την Αθήνα ήταν σκεπτικός και νομίζω λιγάκι θλιμμένος.. για πόσο ακόμη θα μου το κρατάει?
KAMU SEDANG MEMBACA
the road to YOUR HEART
ChickLitlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton