'In Croatia'

692 31 16
                                    

Martina's p.o.v

Sletili smo u glavni grad Hrvatske.Zagreb.Ehh,koliko dugo nisam već ovdje bila?Stvarno je puno godina prošlo.Nešto je sve nekako drugačije.

,,Mama...gdje živi baka?"-pitala me Adriana.

,,Baka živi u Sisku.A to ti je skroz drugi kraj u drugoj županiji."-rekla sam te se zamislila.Krasno...kako ćemo mi sada do moje mame?Mislim..nemamo auto a taxi,autobus ili vlak su preskupi.

,,Adriana ajde molim te izvuci iz mog džepa mobitel te nazovi baku."

,,U redu mamice."-iz mog džepa u trapericama izvukla je mobitel Samsung galaxy S5 i utipkala je njen broj.

,,Jel' sam dobila baku?"-pitala je Adriana.

,,........."

,,Nisam?A koga sam onda dobila?"

,,......"

,,Aha...a oprostite na smetnji gospođo Piškorić..doviđenja."-razočarano je rekla te poklopila.

,,Mama....imaš pogrešan broj.Ovo je neka gospođa Piškorić."-rekla je dok je spremala mobitel u moj džep.A-u...a koji je njen broj?Ja ne znam niti broj od Filipa..

,,Ajde izvadi moj novčanik iz kofera."

,,Ali mama....nema novčanika.Ostavila si ga kod tate u Španjolskoj."

,,Molim?!I nisi mi rekla?"

,,Pa žurila si se i nisam ti htjela ništa govoriti jer bih te onda dekoncentrirala.."-a-uu...Opalila sam se što sam jače mogla po čelu.Koja sam ja....ne..nemam riječi.Zaboravila sam novčanik a u njemu su mi svi dokumenti.Krasno..

,,E djeco moja...idem pješice.."

,,Ček' mama ti se šališ...kuda pješice?"

,,Pa u Sisak.."-smireno sam rekla i krenula.Iskreno...ne znam kuda idemo,ali valjda ćemo stići jednom u Sisak.

Nakon 2h

,,Mama koliko još imamo?Gdje smo uopće sada?"-umorno je pitala Adriana.

,,Adriana...sad smo...uf,ni ja ne znam.."-bojažljivo sam rekla.Ajoj sad će poludjeti...znam ju,jer je ista ja po ponašanju.

,,Molim?!Ne znaš gdje smo?Stvarno mama?"-ljuto je pitala.

,,Sorry ljubavi...ali zaboravila sam već gdje je što u Hrvatskoj.Znaš čovjek zaboravi nešto kad već dugo ne radi nešto,odnosno u našem slučaju zaboravi kad već dugo nije u nekoj drugoj zemlji."-kao što sam i mislila,burno će reagirati.Mislim...i ja bi tako reagirala.

Dok smo hodale ni ja ne znam gdje,neki dobar auto se lagano zaustavljao kraj nas.Tko je sad on/ona?Začuđeno sam pogledala u auto.Prozori su se počeli spuštati i mogla sam vidjeti da je to....Alen?

,,Trebate prijevoz do Siska?Lepotice.."-rekao je te se nasmješio.

,,Jel to moj dobar prijatelj Alen Asani?"-još začuđenije sam pitala.Zar ne bi on trebao biti u Subotici?

,,Glavom i bradom.A samo sam ti dobar drug?"-tužno je pitao dok je izlazio iz auta.

,,U redu...najbolji.."-nasmijano sam se ispravila.Kako sam mogla reći dobar?Moram reći najbolji.Zagrlili smo se.On je uzeo kofere i stavio ih u prtljažnik.

,,Upadajte gospođice i gospoda Santos.."-čim je to rekao osmjeh mi je nestao sa lica.Kako on zna?

Adriana je ušla sa braćom u rukama u auto na stražnje sjedalo,a ja sam sjela naprijed.Znam da je protuzakonito voziti bebe bez sjedalice,ali hej..ja nisam baš pametna.

Perfect life or just illusion? INeymar JrIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora