30- Lipsa ta mă ucide încet

39 1 0
                                    

ELAINE

Tot ce i-am făcut lui ENZO, acum îmi pare nespus de rău pentru faptele mele ! Oricat aș plange și oricat aș spera să apară la ușă, ceva îmi spune că nu se va întampla asta. Stau în pat  de una singură , în cameră și mă holbez spre geam cu lacrimi pe chip : 

-Evony și Kai , auzi tu! Ce mă doare pe mine ? CĂ NU POT SĂ CAUT ALINARE LA KAI ? ORI CĂ AM FOST PROSTITĂ DE AMANDOI ? 

Îmi fuge gandul la tipul acela . Dar nici măcar el nu mă poate face să-l uit pe ENZO! Pe cine păcălesc ?  NU VREAU SĂ-L UIT PE ENZO . VREAU SĂ APARĂ ! 

Înghit în sec și înainte să vorbesc singură, mă gandesc intens la discutiile noastre . Să fi fost prins de acei tipi ? SIGUR ERAU UNII PE URMELE SALE . DAR , CUM L-AU GĂSIT ? 

Sar în sus din pat și arunc pătura de pe mine , de parcă mă cred intr-un  film și filmez o scenă de luptă : 

- Dar parfumul său, era in acea casă!  Și acel ceva de atunci , oare ce-a fost ?! 

Mă apropii de geam fără să am stare și mă uit la ceas . E NOAPTE . E LINIȘTE ÎN CASĂ . DOAR EU NU POT SĂ DORM . 

Mă îndrept spre ușă , după ce mă imbrac în viteză și deschid fără să mă grăbesc. Întai scot  capul și verific zona : 

- ĂIA DOI SIGUR SUNT UNUL PESTE ALTUL ACUM . 

MĂ APUCĂ GELOZIA PE SORA MEA ȘI PE KAI ȘI REUȘESC SĂ IES DIN CAMERĂ . FĂRĂ SĂ BUȘESC UȘA : 

- MICUȚA SIGUR DOARME .  DACĂ ESTE IN CASĂ . 

 O COMENTEZ PE MICUTĂ , nici măcar  ea nu scapă de nebunia mea și cobor scările de parcă sunt intr-o competiție . Mă reped spre ușa de la intrare și peste cateva minute , sunt departe de casă . Pe străzi .

 Bantui fără să am liniște :

- Și discuția aceea . ERA VORBA DE CINEVA . DE CARE  DOREAU SĂ SCAPE , NU ? DACĂ ERA CHIAR ENZO ?! 

Mă opresc în mijlocul străzii și aproape că mă  iau la pumni singură . ADICĂ TIPUL ACESTA , CARE SE DĂ LA MINE NU ESTE AȘA CUM PARE ! ȘI EU CA O TUTĂ , I-AM CONDUS ATUNCI , LA LOCAL! DIN CAUZA MEA , A DISPĂRUT ENZO ? DIN CAUZA MEA , A FOST GĂSIT ȘI PRINS DE EI ?! 

Mă prăbușesc din picioare fără să mai am putere și încerc să nu tremur : 

- CE-AI FĂCUT ELAINE ? PERSOANA PE CARE O IUBESTI , SĂ PIARĂ DIN VINA TA ?

Mă cert fără să fiu în stare să mă adun . ȘI EU CARE CREDEAM CĂ AIA ESTE  VINOVATĂ . DE UNDE !  EU SUNT ACEEA . 

-Enzo  , nu am vrut să fac asta!MĂ AUZI , ENZO ? IARTĂ-MĂ , TE ROG ! 

Privesc în sus , adică spre cer și nu plang . NU POT SĂ BOCESC . EU TREBUIE SĂ REZOLV PROBLEMA . 

AM UN AVANTAJ . AM REȚINUT DRUMUL . SPRE CASA ACEEA . O SĂ AJUNG LA EL .  TREBUIE SĂ MĂ DAU PE LANGĂ ACESTA ȘI SĂ TRAG CU URECHEA.  POATE VOI REUȘI SĂ  ADUN MAI MULTE INFORMATII : 

-O SĂ O REZOLV . 

                    .          .        .

Nu au fost doar vorbe . Ciocan la ora asta , la ușa lor , fără să mă gandesc la consecințe și aștept . POATE NU  O SĂ RĂSPUNDĂ EL . 

AUD PAȘI DUPĂ MAI MULTE MINUTE IN CARE AM STAT IN FRIG ȘI CAND ÎMI ESTE DESCHISĂ UȘA, ZAMBESC FALS : 

-ELAINE ? 

Iubire din obstacoleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum