34. Гранд Финал част 2

599 57 56
                                    

Вие избрахте да изчакате и да видите, кой ви е писал.

→  →  →  ↓

Оставаха около 5 минути, а аз се въртях в стаята ми, все още двоумяща се. Да сляза ли и да тръгна сама? Но ако е Юнги? Искам да съм с него.. Но ако е Сънгмин? ..

Не. Ще изчакам. Ще изчакам и ако е Сънгмин, просто ще му кажа, че няма да пътувам с него и ще го отпратя. Ето, проблема е решен..., нали?

Обух се, взех си чантичката и излязох от апартамента ми.

- Пожелай ми късмет, пухчо. - пратих въздушна целувка на кучето ми, което се беше излегнало на креватчето си и ме гледаше тъжно.

Когато излязох навън, пред вратата на входа ми стоеше много познато лице и определено не очакван човек.

- Какво правиш тук? И уау страхотен костюм. - момчето пред мен ми се усмихна широко и намигна.

- А вие, принцесо, видяхте ли се в огледалото? Изглеждаш зашеметяващо! - младежа хвана ръката ми и я уви около неговата и тръгна към колата, която беше спряна пред нас на улицата. - Не получи ли смс ми?

- Ти ли беше това, Джимин? - момчето ахна и сбръчка вежди.

- Че кой друг ще има такъв хубав телефонен номер? Тцтц. - момчето ми отвори вратата да вляза и аз седнах вътре без да се замисля.

- Но защо си тука? - погледнах объркано Чим, а шофьора отпред се обърна към мен.

- Че защо ли? Ще сме твоите кавалери днес. - заешката усмивка се появи на лицето на шофьора, които ми намигна. Или поне така ми се стори, може да е намигнал и на Джимин.

- Кук?! И ти ли си тук? Но защо? Как? - вече не знаех какво да питам.

- Видяхме какво се случи в сайта ни .. с Юнги .. - очите ми веднага спаднаха надолу. - Не знаем какво се случва, но не можехме да стоим безучастно. Затова сме тук.

- Ти си ни любимката, Т/И! - продума Кук.

- Момчета.. - продумах, но Чим ме прекъсна, поглеждайки телефона си.

- Добре, ще тръгваме ли?

- Благодаря ви .. - погледнах ги мило и кимнах с глава. - Да вървим!

- Oh Yeah! Да ги разбием! - и Кук тръгна с нас в колата към сватбата.

- Oh Yeah! Да ги разбием! - и Кук тръгна с нас в колата към сватбата

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ