Jaehwan Pov
Pukul 6.30 aku terbangun dari lena. Aku lihat sebelah,Daniel masih tido. Aku lihat katil jaelin pula, Hana sahaja yg sudah bgn. Jaelin masih tido.
"Good morning Hana...." sapaku.
"Ahh.. kamchagiya.... oppa....." Hana mengurut dadanya kerana terkejut dgn sapaanku.
"Hehe..... mian...." Aku tersengih malu kerana Hana terkejut dgn sapaanku."Nasib Hana xde masalah jantung...... Hana ingat oppa masih tido......." Kata Hana dgn senyumannya. OMG!! Cantik siaaa.......
"Hehe...... Oppa ingat Hana dah perasan yg oppa dah bgn.... Mian........' balasku. Belakang tengkuk aku gosok, kerana malu.
"gwenchana........... Ni Hana nak mandi dulu..........." kata Hana lalu turun dari katil.
"Nae.................." balasku. Hana masuk ke dlm toilet Bersama bajunya.Aku terus turun dari katil dan menuju kearah Jaelin.
"Jaelin-ya~~~ Palli ireona........... Dah nak pukul 7 ni.... lps ni nak gi breakfast......" kejutku. Bdnnya aku gerakkan dgn perlahan.
"Alah Hana-shi~~ Lima minit lagi~~" kata Jaelin dgn mata masih tertutup. Aisshhh, budak ni.... Sejak bilalah liat nak bgn ni?? Tah lah panggil aku Hana..."Yah Jaelin........... Ni oppa la..........." marahku dan menepuk peha dia kuat.
"Auchhh!!" Jaelin tersedar dari tidur dia."Oppa~~~ sakitlah........." kata Jaelin sambil menggosok tempat yg aku pukul dan xlupa bibirnya di muncungkan.
"Mian........ Oppa just nak kejut Jaelin.... xsangka ianya menyakitkan Jaelin...... Jeongmal mianhaae..........." kataku sambil memeluk dia. Nnti menangis aku yg susah.
"Xmo kawan oppa.............." Jaelin menolak aku menyebabkan pelukanku terlepas. Jaelin turun dari katil dan berjalan ke arah begnya. Selepas mengambil pakain, dia menuju ke bilik air yg masih ada Hana didalm."Jaelin... Hana ada---"
Percakapnku terhenti kerana Jaelin terhantuk di pintu toilet yg terkunci.
"Jaelin-ya..... Gwenchana??" aku pergi kearahnya yg sudah terduduk.
"Hiksss.............. Sakit........" Jaelin menujukkan dahinya yg mula kemerahan.
"alololo... sian dia.. meh sini oppa tiup......" aku meniup dahinya untuk mengurangkan kesakitan(?)"Sakit lagi??" soalku. Jaelin hanya mengangguk.
"Duk kat katil ni.. oppa tuam sikit...." arahku dan Jaelin hanya mengikut. Aku pergi ambik tuala dan sedikit air panas dari sinki. Kemudian pergi kat Jaelin semula dan mula menuam dahinya."Okdah??" soalku apabila sudah hampir lima minit aku menuam dahinya.
"Nae............. Gomawoyo~~" jawab Jaelin lalu memelukku erat.
"Hehe..... cheonman........." aku mengusap rambutnya pelan.Klik!
"Ha...........gi mandi......... Hana dah siap....." arahku apabila pintu toilet terbuka dan Hana keluar dari toilet.
"Nae......." Jaelin terus masuk kedlm toilet dan Hana pula menyidai tuala hotel di ampaian."Tadi ada apa ii yg berlaku ke?? hana terdengar bunyi benda kena langgar." soal Hana dan duduk diatas katil yg aku duduk. Cuma dia duduk dekat dgn dia tidur. Kiranya aku kat hujung katil, dia kat tepi katil. Hoho.
"Jaelin terlanggar pintu toilet tadi. Dia ingat xde org." jawabku sambil tersengih apabila teringat kembali kejadian tadi. Jaelin sungguh comel. Xpernah xcomel.
"Ouh......... " hana hanya meng'ouh'kan sahaja soalan aku dan keadaan menjadi 'Krik krik'. Kekok."Cm mn Hana dgn Jaelin boleh berkenalan dgn Jaelin dekat mexico tu??" soalku untuk menghilangkan perasaan kekok antara kami berdua.
"Panjang citer dia......." jawab hana.
"Xpe.. citer jelah......" kataku.
"Ok...Cerita dia mcm ni..............."
YOU ARE READING
OPPA || WANNA ONE || 《Complete》
Fiksi Penggemar"Aaaaaaargh"jeritku "Yah !kenapa awak menjerit ni?"soal Daniel "Awak ni bukan Daniel yang dalam Wanna One tu ke?"soalku "Ye lah ........kenapa?"balas Daniel "Kenapa awak ada kat sini ?Awak sesat ke?"tanyaku "Mana ada saya sesat....Awak tu sebenarny...