34 - M-ai distrus

46 1 0
                                    


Familia lui Elaine a fost groanic afectată de apelul acela , dintr-o dimineață în care totul părea liniștit. Cea care a răspuns a fost ARIANNA și nu a înțeles decat următorul lucru : ELAINE ERA ÎN SPITAL , ÎN STARE GRAVĂ . FUSESE GĂSITĂ ÎNTR-UN LOC FERIT,DE UN TRECĂTOR  OARECARE, ABIA DACĂ MAI RESPIRA . SE AFLASE ÎNTR-O BALTĂ DE SANGE . DACĂ NU AR FI FOST DUSĂ LA TIMP LA SPITAL ,POATE CĂ MUREA . 

NIMENI NU ȘTIA CINE FUSESE ACELA . CARE FĂCUSE UNA CA ASTA. Au așteptat mult timp să-și revină. Nu s-au mai concentrat asupra lor și cu toții au rămas la spital . Mai mult decat trebuia. Dar vedeau că ELAINE NU DOREA SĂ RENUNȚE. Arianna știa că sora lor lupta ,  dar se gandea că era în spital  din cauza lui ENZO

CAT DESPRE ENZO Arianna auzise la local că nu mai era acolo . PLECASE . LĂSASE TOTUL IN SEAMA UNUI TIP IN CARE AVEA INCREDERE ȘI NU APĂRUSE NICI MĂCAR PENTRU A LE SPUNE  DE CE PLEACĂ .  EA NU CREDEA ASTA . CINE ERA TIPUL APĂRUT PESTE NOAPTE ? 

 SORA SA IN SPITAL ȘI EL PLECA. 

DAR  MICUTA NU AVEA  CE SĂ FACĂ . 

Și au trecut ani multi de atunci. 

Elaine a iesit din spital . Nu si-a pierdut viața.  Între timp, surorile sale nu au luat-o înainte . Nu au făcut pasul acela cu iubitii lor , ci  au așteptat ca sora lor să fie de față . 

Prima a fost Evony . Care l-a ales pe Kai unindu-si viața cu a lui . Elaine nu a făcut rău . Nici măcar nu s-a luat de aceștia . Le-a urat să fie fericiti și părea că se bucură pentru ei . ȘI CHIAR SE BUCURA . 

  LA MICUȚĂ A DURAT MAI MULT . 

NATHAN ȘI CU  ARI S-AU IMPĂCAT , DEȘI NATHAN INCĂ NU AVEA  INCREDERE IN ARI .  NU MAI ERAU APROPIATI CA ÎNAINTE , DAR ISI VORBEAU. MAI ALES , ARI ERA TATĂ . ÎMPREUNA  CU FOSTA ȚAȚĂ A LUI ENZO , AVEA UN BĂIAT . ÎI TRECUSE PRIN MINTE UN GAND ȘI ACELA ERA STRANIU . DACĂ TATAL ERA INSĂ ENZO ?  ȘI EL  AVEA SĂ CREADĂ CĂ ESTE COPILUL SĂU ? DORISE SĂ FACĂ UN TEST , DAR EA II CERUSE SĂ TERMINE CU NEBUNIA LUI . COPILUL ERA AL LUI FUSESE ANUNȚAT DE IUBITA SA . DE CE SĂ NU CREADĂ IN FOND ? 

ÎNTRE NOI FIIND VORBA , ARI SE ÎNTREBA CE FĂCEA ENZO .  PARCĂ SIMȚISE  EL CEVA . ÎI CERUSE  SĂ NU IASĂ, SĂ NU FACĂ TOTUL DE CAPUL SĂU . DAR FUSESE ASCULTAT ? CAND ÎNCERCA ȘI EL SĂ FACĂ UN BINE , NU ERA LUAT IN SEAMĂ . ÎI PĂREA RĂU PENTRU ENZO . CHIAR  AVUSESE O VIAȚĂ JALNICĂ .. . 

Evony și Kai erau la fel părinti . Ei nu aveau un singur copil , ci doi . O FATĂ ȘI UN BĂIAT .  Cat despre micuță , încă îl  ținea departe pe NATHAN : 

-CAND O SĂ FIU TATĂ , ARIANNA ? CAT SĂ MAI AȘTEPT ?! 

ERA ÎNTREBATĂ DE  NATHAN , DAR  SPUNEA CĂ NU  SE SIMTE PREGĂTITĂ . 

ELAINE TOT NU SE SUPORTA CU IUBITA LUI ARI , AUZISE ȘI EA VESTILE . SE INTREBA LA FEL CA ARI , DACĂ PUTEA SĂ FIE ENZO TATAL. PE ELAINE O DUREA . TOT CU AIA  SĂ PARĂ O FAMILIE ȘI CU  EA NU ?!  ADICĂ ERA VORBA DE UN COPIL .  ASTA ISI DOREA ȘI ACEASTA . 

Încă sărea noaptea din pat și  seară de seară avea acelasi cosmar .  Ultima dată cand îl văzuse pe  ENZO . ÎNCERCASE PENTRU EI . ÎL DETESTA PE TIPUL ACELA ȘI SPUNEA IN SINEA  EI LUCRURI RELE . DACĂ AVEA SĂ MAI APARĂ VREODATĂ , NU AVEA  SĂ SCAPE DE FURIA EI . 

Ea nu era mamă . Nu avea un iubit . Și nici o familie . Desigur , putea să petreacă timp cu surorile sale . ȘI CU ALESII LOR . Dar nu era acelasi lucru . 

Iubire din obstacoleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum