1.Bölüm 🦋

2.6K 101 27
                                    

Sabah erkenden uyanmıştım.Uyanmak için sebebim vardı ve bu sebep canımı yakıyordu.Halbuki ben bugün yatağımda yatmak,bütün gün uyumak istiyordum.Sevdiğim adamın düğününü görmek,hatta nikah şahidi olmak plânlarımın arasında değildi.

Ben Doruk Ertekin.22 yaşındayım.Eşcinselim.Evet çok klişe ama arkadaşımı seviyorum ve o arkadaşım bugün evleniyor.Bende nikah sahidiyim.Bu hayatta yaşayabileceğim en kötü ve en zor şeyi bugün yapacağım.Sevdiğim adamın başka bir kadınla evlenebilmesi için 'Evet.'diyeceğim.Nasıl olacaksa artık?

Uyuşuk hareketlerle kalktım.Bi süre yatağımda oturup boş boş düşündüm.Sonra kalkıp duşa girdim.Kahvaltı edesim yoktu.Canım hiçbişey istemiyordu.Duşta biraz ağladım.Canım yanıyordu.Kalbim acıyordu.Başka biri yokmuş gibi gidip en yakın arkadaşımı sevmişti kalbim.Duştan çıktıktan sonra telefonuma baktım.Emre yani sevdiğim adam mesaj atmıştı.

08:30
Emre:Kanka kalktın mı?

09:00
Doruk:Kalktım.  yazıp yolladım.Sonra telefonum çalmaya başladı.Emre arıyordu.

"Efendim?" diyerek açtım telefonu.

"Kanka napıyosun?"

"8 de kalktım.Duş aldım duştan çıktım işte.Sen napıyosun?"

"Bende kalktım biseyler atıştırdım.Giyindim seni aradım.Şey dicektim hazırlan geleyim dicektim."

"Erken değilmi daha?"

"Yok kanka.Daha gelin arabası süslenecek,kuaföre gidicez,Sudeyi kuaföre götürcez.Ha bide fotoğraf çekimi var tabi." dedi ve ben gelin arabası sözünü duyunca kalbim sızladı.Konuşmayı kısa kesmek istiyordum.

"Tamam hazırlanıyorum.Sen gel.Gelince çıkarız." dedim.Onaylayıp kapattı telefonu.Derin derin nefesler alarak gelmek isteyen gözyaşlarımı geri göndermeye çalıştım.Kalkıp hazırlandım.Siyah takım elbisemi giydim.Hazırlandım babam salondaydı.Annem 4 sene önce öldü.Babamla yaşıyordum.Eşcinsel olduğumu biliyordu.Emreye karşı biseyler hissettiğimden de haberdardı.Salona gittim.Babam benim yıkık halimi görünce yanıma geldi sarıldı."Üzülme oğlum.Sana ne desem acını azaltır bilmiyorum ama üzülme.Üzülmene dayanamam aslanım."dedi.Böyle bir babam olduğu için çok şanslıydım.Gözlerim dolu dolu konuşmaya çalıştım.Sesim titriyordu."Baba,ben ilk kez böyle oluyorum.Resmen içim acıyor.Nasıl yapıcam bilmiyorum.Nasıl şahitlik ederim bilmiyorum." dedim.Babam da benim halime üzülüyordu.Bende onun üzülmesini istemiyordum ama elimde değildi.Kapı çaldı.Ne zaman ağladığımı bile farketmedim.Ben banyoya gittim babam kapıyı açtı.Banyoda yüzümü yıkarken Emre'nin sesini duyuyordum.Yüzümü yıkadım iyi göründüğümden emin olunca banyodan çıktım.Emre de salonda babamın karşınına berjerlerden birinde oturuyordu.Beni görünce yüzü düştü."Doruk,neyin var kötü görünüyorsun?"diye sordu.Gülümsemeye çalışarak cevap verdim;"Yok bişeyim iyiyim.Sabah erken kalktım ya ondan sanırım."dedim.Ne kadar inandı bilmiyorum.Umurumda da değil.Babamla vedalaşıp evden çıktık.Şimdi şu gelin arabasını falan hazırlayacaktık.

Ilk olarak Sude'yi aldık evinden.Bu kızı bi türlü sevememiştim.Hayır Emrenin eşi olacağı için değildi.Enerjisini sevmiyordum.Ben arabada önde oturuyordum Sude arkadaydı.Kuaföre bıraktık ve aradığında geleceğimiz üzere anlaşıp ayrıldık ordan.Şimdi bir çiçekçi dükkanına gidip arabayı süsletecektik.Aslında Sude benim arabamın gelin arabası olmasını istiyordu.Benim arabam porsche markaydı.Bu yüzden istediğini biliyordum.Bi kez Emre yanımda mesajlaşırken görmüştüm.Ama Emre bana bisey dememişti arabayla ilgili.Sudeyi reddetmişti.Bende bisey demedim zaten Sudeyi sevmiyordum.Tam bir gösteriş meraklısıydı.

Arabanın süsleme işi de bitmiş,arka camına kalp şeklinde E ve S harfleri yapıştırılmıştı.Hala içim sızlıyordu.Ama yüzümü asmamaya çalışıyordum.En yakın arkadaşım (!) evleniyordu sonuçta.Gülmem lazım.Zaten yalandan gülmeye çok alışmıştım.Bütün gün etrafa gülücükler saçıp akşamda odama kapanır ağlaya ağlaya uyurdum.Planım buydu.Çünkü bu akşam onu tamamen kaybediyordum.Aslında hiç kazanamamıştım belkide.O beni hep kankası olarak görüyordu.Hatta öyle bir benimsemişti ki beni kankası olarak,nikah şahidi olmamı istemişti.İçim yana yana kabul etmiştim.

Bütün işler bitti bizde kendimiz için kuaföre gidecektik.Saç sakal traşı bir düğünün olmazsa olmazıydı.Emreyle yanyana koltuklara oturduk.Traşlarımız özenle yapıldı.Sonra Emreyle Sudenin olduğu kuaförün yakınlarında bir kafeye geçtik.Yorgunluk atma amacıyla kahve içecektik.Herşeyi ayarlamıştık sonuçta.Kahveleri içerken Emrenin telefonu çaldı.Sude aradı bizde kahveleri bitirip kalktık kuaföre gittik.Sudeyi ve yanındaki kızıda aldık.Kardeşi diye biliyordum.Bana bakıp duruyordu.Ama ilgimi kızlar çekmiyordu.Onun bilmesine gerek yoktu.

Gelin evine geldik.Hepimiz eve doğru gittik ama biz girmedik sadece kızlar girdi.Daha gelin alma falan yapılacakmış.Kalabalıkta boğulduğumu hissediyordum.Şu tantananın bir an önce bitmesini diliyordum.Saat altı olmuştu.Gelin alma başladı.Ben gelin arabasının direksiyonuna geçtim.Gelin arabasında sadece gelin,damat ve baldız olacaktı.Emrenin abiside kendi arabasıyla annesini babasını götürüp getirecekti sanıyorum.Arabaya bindik.Benim yanıma Sude nin kardeşi Buse oturdu.Arkaya Emreyle Sude.Önce biraz şehri turladık,sonra salona geçtik.Benim için işkence dolu saatler başlıyordu işte.Zaten yollarım yeterince kapalı değilmiş gibi şimdi bide dikenler koyulmuştu yoluma ve ben bu dikenli yolu tek başıma nasıl aşacağımı bilmiyordum.Emre Karahan'ı sevmekle hayatımın en büyük yanlışını yapmıştım ve bu yanlışın bedelini ağır bi şekilde ödeyecektim.

Umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar 🦋

DİKENLİ YOLLAR (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin