A megszállás

14 1 2
                                    

2067-ben járunk,amikor valahol a Csendes-óceán északi részén felbukkant egy kis sziget,Russion.
A lakosság 98,7%-a szlávokból állt.
A szigeten mindössze 17 város volt.
Fővárosa Slovica volt.
Történt egyszer,hogy a fővárosban építettek egy földönkívüli életet kutató állomást,az ALRR-t (An Alien Life Researcher In Russion) Évekig kutattak,hátha rábukkannak valami különleges dologra.Aztán 2042 November 17.-én,éjjel 22:00 órakor, valami váratlan dolog történt.Egy hatalmas csattanás történt.Slovicától 20 km-re,egy kihalt területre becsapódott egy még sohasem látott repülő tárgy.A részt azonnal elkerítették,mindenféle kutató csapat,kommandós egység jelent meg körülötte.Itt jött létre a 91-es körzet.A bejárás tilos volt,a világ 2. legvédettebb területe lett a 91-es körzet,vagy csak röviden,az R-91.Több évig tartó kutatás során,2052-ben bejelentették: a tárgy nem más,mint egy ismeretlen származásź űrhajó,258 földönkívüli élőlénnyel. A lényeket bezárták egy szupertitkos,védett épületbe,ahol vizsgálták,tanulmányozták őket.Zajlott tovább az élet,az emberek aggódtak,ámde kíváncsiskodtak,mit tudnak,honnan jöttek.2055 Március 16.-án délután egy volt kommandós felrobbantotta az állomást,és az épületeket,ahonnan kiszabadultak a lények!Russion fővárosát ellepték az UFO-k!Nem voltak ők hülyék,még ugyanám volt eszük! Fegyvert fogtak a lakókra,és hamarosan az egész szigetet megszállták az UFO-k.A lakosok,akik túlélték a megszállást,egy hatalmas épületben éltek.A hírt meghallotta Oroszország is.Az miniszterlenök azonnal 3 kommandós egységet küldött Russionba.Oroszország megnyerte a csatát.2061-ben hosszan tartó kutatás,tanulmányozás,fejlesztés után,Oroszország -Russion segítségével- létrehozott egy űrhajót,amely rövid idő alatt,hatalmas távolságokat is megtudott tenni,ezáltal felfedeztek olyan bolygókat is,amelyeken földönkívüli élet volt.Az oroszok szépen lassan felfedeztek több ezer bolygót,életet,és volt,hogy szövetséget kötöttek a földönkívüliekkel.Űrállomásokat hoztak létre.Russion és Oroszország közös erővel uralták az űrt.2067-ben vagyunk,és Oroszország már 14 földönkívüli országgal van jóba.Más bolygókról hoznak érceket,mindenféle fajta tárgyakat,élőlényeket,hoznak oda-vissza,bolygókról-bolygóra.A 91-es körzet tárolja ezeket Az R-91 a világ 1.legvédettebb helye lett.És ha már itt tartunk,mit hoz még a jövő?Azt még nem tudhatjuk de,hogy Oroszország lett az űr ura,az már 100%-os...

The 91 AreaWhere stories live. Discover now