Part-30💖🌟

565 23 8
                                    

       
            "ကိုမင္းကိုခ်စ္တယ္.."

    သူ႔ဆီက မထင္မွတ္ပဲၾကားလိုက္ရတဲ့ စကားတစ္ခြန္းက..ကြၽန္ေတာ့္ရင္က္ုိေျဗာင္းဆန္ေစတယ္...၊သူေျပာလိုက္တာ...ခ်စ္တယ္ တဲ့...၊မယံုဘူး....ကြၽန္ေတာ္လံုးဝမယံုႏိုင္ဘူး...၊လႈပ္႐ွားသြားတဲ့ႏွလံုးသားေလးကို တည္ၿငိမ္ေစရန္အတြက္...အသက္ဝဝ႐ွဴ လိုက္ရင္း..........

     "ဘာအတြက္လဲ...ခင္ဗ်ားဘာလိုခ်င္လို႔ ဒီစကားေတြက်ဳပ္ကိုလာေျပာေနတာလဲ...၊ခင္ဗ်ားလိုလူမ်ိဳးဆီက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားကို က်ဳပ္ကရြံတယ္...."

     ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပဲ...စို႔နင့္လာတဲ့ခံစားမႈနဲ႔အတူ...မ်က္ရည္ေတြက ပါးျပင္မွာစိုစြတ္ေနၿပီ...၊ကြၽန္ေတာ္ဝန္ခံပါတယ္...ထိုလူသားဆီကေန..ဒီစကားကိုၾကားခ်င္ခဲ့တာ...သူ႔အခ်စ္ကိုအိပ္မက္မက္ခဲ့ရတာပါ...၊ဒါေပမဲ့...သူကြၽန္ေတာ့္ကို လွည့္စားေနတယ္ဆိုတဲ့ အသိႀကီးက...ႏွလံုးသားကိုတစ္ဆစ္ဆစ္နဲ႔ နာက်င္ေနေစတယ္.........

     "ခ်ာတိတ္...ကိုမင္းဆီက ေမ်ွာ္လင့္တာ..အခ်စ္တစ္ခုထဲပါ...ကိုလိုခ်င္တာ မင္းရဲ႕အခ်စ္တစ္ခုထဲပါကြာ...ကိုမင္းကိုအရမ္းခ်စ္တယ္...ယံုပါ...ေနာ္..."

     "လႊတ္..!! ခင္ဗ်ားက်ဳပ္ကိုထပ္ၿပီးေႏွာက္ယွက္ေနမယ္ဆို က်ဳပ္အဆိုးမဆိုနဲ႔ေနာ္..."

     ကြၽန္ေတာ့္လက္ကို ဆြဲထားတဲ့ ထိုလူ႔ဆီမွ႐ုန္းထြက္ၿပီး...အျမန္ဆံုးေျခလွမ္းေတြျဖင့္က်ဳပ္ေလ်ွာက္လာလိုက္တယ္...၊တြန္းလာတဲ့စက္ဘီးေလးကေတာင္...က်ြန္ေတာ့္ေနာက္ကိုအမွီလိုက္ေနရတဲ့ပံုပဲ...၊ခုခ်ိန္မွာ ဘာကိုမွလဲမျမင္ဘူး...ဘာသံမွလဲထပ္မၾကားခ်င္ဘူး...၊အထူးသျဖင့္...သူ႔ဆီက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကား...။ကြၽန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ေတြကို သက္သာေစမဲ့...သုခဘံုေလးဆီကိုပဲ အျမန္ဆံုးေလ်ွာက္လာမိတယ္...။ဒီေနရာကိုေရာက္တိုင္း...က်ဳပ္ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြလန္းဆန္းသြားတတ္ေပမဲ့...ခုခ်ိန္မွာေတာ့..ဘယ္သူမွမ႐ွိတဲ့ဒီေနရာေလးမွာ ငိုခ်င္စိတ္ေတြကလဲထိန္းထားလို႔မရျပန္ဘူး...၊စက္ဘီးေလးကိုလႊတ္ခ်လိုက္ရင္း....မီွခိုစရာအျဖစ္..ရွိေနတဲ့ ခံုတန္းေလးေပၚမွာ...ခံစားခ်က္ေတြကို မ်က္ရည္အျဖစ္...အျပင္သို႔ေရာက္ေစဖို႔ ငိုခ်မိတယ္....။ဘယ္ေလာက္ထိငိုမိမွန္း...ဘယ္ေလာက္ထိဝမ္းနည္းေနမွန္းလဲမသိေတာ့ဘူး...၊ခုခ်ိန္မွာကြၽန္ေတာ္ၾကားေနမိတာ...ထိုလူရဲ႕ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားပဲ.......

⚠BECAUSE...⁉   {U+Z} (Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ