2.Bölüm

1.6K 69 2
                                    

Bir süre bakışmadan sonra kendine ilk gelen Yıldız olmuştu.

Yıldız: İndir ula beni aşağı!
Kuzey: Amann.Sanki seni tutmak isteyen var.Tipe bak,gırmızı gırmızı olmuş bi de.
Yıldız:Ula sane benim tipimden sen kendine bak bi kere. Garga burun!

Onlar bu şekilde didişirken kızlar yanlarına geldi.

Feride: Nerde kaldın baba? Merak ettik seni.Hem elektrikler geldi.
Gökçe: Evet dad. O çığlık sesi burdan mı geldi?

Yıldız kızları görünce gözleri dolmuştu.Demek ki adam 20 yıl boyunca beni hiç düşünmemiş.Zaten düşünseydi gelirdi diye içinden söylendi.

Kuzey:Evet kızlar, Yıldız Hanım korkmuş da ondan bağırmış.Önemli bişey yok.
Yıldız: Höst ula korkan senin bacundur. Ben gorkmadım boşluğuma geldi.Hem hadi defolun gidin evimden.
Kuzey:Zaten buraya gelende kabahat.Hadi kızlar gidelim.

Kuzey ve kızlar eve doğru ilerlerken Yıldız da eve koşar adımlarla ilerledi. Kapıyı hızla kapattı ve en yakındaki sandalyeye oturup ağlamaya başladı.

Yıldız:Ah Yıldız ah!Sen 20 boyunca adamı düşünmekten çıldır, o seni anmasın bile.Aptalsın kızım aptal.Seni sevmeyen,terkeden birisi için gençliğini ziyan ettin.Hala da ediyisin.Ne zaman akıllanacan sen ha ne zaman?At şu aşkı artık at aaaatttt!

Yıldız bu şekilde sabaha kadar kendini harap etmisti.Sürekli aklına Kuzey'in onu düşmekten kurtardığı an geliyordu.Geldikçe kendine sayıp sövüyordu.

Kızlar eve geldiklerinde babalarını soru yağmuruna tutmuşlardı.

Feride:O kadın kimdi baba?
Mine:Sana neden öyle davrandı?
Gökçe: Ayy sistalarım kesin babamın eski manitalarındandır.
Kuzey:Eeh yeter be!Boşverin siz o kadını gidin yatın.
Gökçe:(kısık sesle)Kesin bişey çıkacak bunun altından.
Kuzey:Gökçee!
Gökçe:Tamam babacığım sakin ol biz şimdi yatmaya gidiyoruz.Zaten çok uykumuz geldi demi sistalarım?Mine:Evet evet uykum var yaaaa
Feride:İyi geceler babacığım.
Kuzey:Iyi geceler kızlar.

Kızlar odaya yatmaya gittiğinde Kuzey koltuğa oturup pencereden Yıldız'ın evine baktı.Onu görmeyeli 20 yıl olmuştu.Bu 20 yıl içinde acaba neler yaşadı diye düşündü."Acaba sevgilisi var mı? Hep yaylada mı kaldı? Ya da evlendi mi ?" gibi sorular beynini tırmalıyordu.Aklındaki düşüncelere son verip odasına doğru ilerledi.

Sabah olmuştu. Yıldız uyuyamadığı için erkenden işlerini yapmış çay içiyordu.Bu sırada Kuzey iş bulabilmek için limana gidecekti.Tam evden çıkarken Nahide ile karşılaştı.Nahide Yıldız'ın abisinin,Kuzey'in çocukluk arkadaşının eşiydi.Zaten Nahide ile Sefer'in arasını yapan da Kuzey'di. Bu yüzden Nahide Kuzey'i ayrı severdi.

Nahide:Anamm!Kuzey sen ne zaman gelüverdin?
Kuzey:Dün geldim. Sen ne için geldin bakalım ?
Nahide:Ben boncuk görümcem içün geldim de asıl sa sormalı. Sen ne içün geldin?
Kuzey:Orasını boşver. Neyse ben limana gidiyorum. Görüşürüz.
Nahide:Görüşürüz Guzeyim.

Kuzey arabaya binip limana doğru ilerler.
Nahide de Yıldız'ın evinin merdivenlerine doğru yürür.Kapıyı çalar.Yıldız kapıya doğru ilerler.

Nahide:Kuzey gelmiş.
Yıldız:Sa da merhaba yenge.
Nahide:Gördün mü ?
Yıldız:Evet yengecüm.Hem de 3+1 şekilde gelmiş.
Nahide:O ne demek gı?
Yıldız:Gızlarıyla gelmiş işte.
Nahide:Anaamm!Gızları mı var ? Hemi de 3 tane he? Vay Guzey Efendi vayy.Ee peki garusu?
Yıldız:Onu görmedim.Sanırım yok.
Nahide:(Sessizce) Demek garusu yok .İyi iyi işime gelür.
Yıldız:Ne diyon yenge?
Nahide:Yok bişey boncuğum.Yıldız
Yıldız:He yenge he
Nahide:Ben diyom ki şimdi Kuzey de geldi yaa
Yıldız:Kıvırma yenge söyle hayde
Nahide:Deyecem o ki siz tekrar bir...
Yıldız:Sakın lafını tamamlama yenge yoksa galbini gırarım.
Nahide:Ama yengecüm bak...
Yıldız:Aması maması yok yenge.Bu saatten sonra bizden bir yol olmaz.Bi daha da açma bu konuyu.
Nahide:Tamam yengecüm.
Yıldız:Ben mandıraya Esma'ya yardıma gidiyim gelecen mi?
Nahide:Gelem bari. Hem Seferüm de oraya gelir.
Yıldız:Iyi hayde o zaman.

KUZEY'DEKİ YILDIZ🌠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin