Výlet Do Prahy II

18 1 0
                                    

Taaak a je tu další kapitola ve které vám popisu druhý výlet do Prahy na známé osobnosti který se konal 15.12. Zase jsme vyjížděli v za deset minut šest ráno. A já abych se stihla připravit tak jsem stávala ve čtyři hodiny a čtyřicet minut ráno. A provedla jsem normální ranní rutinu takže:vyčistit zuby a pleť, ucesat se namalovat se a obléct se. V pět dvacet už jsem čekala na zastávce na autobus který mě měl dovést na další zastávku že které jsme měli ject do Prahy. Tam jsem si zapálila a při poslouchání písniček jsem čekala než dalším autobusem dorazí Kiki. Protože Dimi(kamarád, spolužák a člen naší,, fantastické čtyřky,,) nastupoval v jiném městě. Potom co přišla Kiki jsme si ještě zapálily a po asi pěti minutách přijel náš autobus do Prahy. S Kiki jsme seděly spolu a Dimi seděl ob řadu před náma. Po cestě jsme si s Kiki povídaly a poslouchaly písničky, každá jsme měla jedno sluchátko a u mě (Anežky) přes uličku seděl kluk který celý dvě hodně dlouhé hodiny spal s neskutečně moc chrápal. Myslela jsem že mu do té pusy strčím bonbón aby ho vydechl a už pro Boha konečně držel hubu. No díky bohu pak sebou autobus trhl a to malé prase co si asi hrálo na dřevorubce se vzbudilo. Samozřejmě na našem výletě nesměli chybět Alfonz a Benedikt. Benedikt který na mě samozřejmě čuměl od té doby co jsem nastoupila do toho proklatého autobusu tam nesměl chybět. Po příjezdu do Prahy jsme měli cca hodinu volno než se v hotelu připraví veškerá elektronika. Potom to začalo tyhle nudné části přeskočím vždy to proběhlo stejně :přišla ta osobnost, hodinu jsme se jí na něco ptali, potom jsme jí za nás všechny dali dárek, potom focení s ní po školách a nakonec taková menší autogramiáda. Na kterou já a Kiki už nešly protože my už šly kouřit a na kafe po případě na oběd. No při odjezdu zpět do našeho města si celé dvě hodiny Alfonz, Benedikt a jejich třetí stejně tupý kamarád povídali o tom jak by nás mrdali, že by mě (Anežku) Benedikt mrdal do prdele,Alfonz by prý zase  jebal Kiki. No řeknu vám byly to záživné dvě hodiny v autobuse. Já a Kiki jsme si tam našly dvě že kamarádky z jiné školy a povídaly jsme si o všem možném pak došlo na téma těch tří nevychovaných hovad a my s Kiki zjistily že se vůbec nejmenujou tak jak říkali a ani jim není tolik kolik říkali. Super ne? Prostě tři impotentní hovada co přišli o všechny mozkové buňky. Pak už jsme díky bohu já i Kiki vystupovaly. No celkem zajímavý den nemyslíte? Na nás až trošku moc akční.

Taak díky za přečtení téhle kapitoly snad vás pobavila víc než nás. Přeji vám hezký nový rok.

         ~Anežka

Ze života středoškolačekKde žijí příběhy. Začni objevovat