Onun ismi MATTHEW ESPİNOSA

52 2 0
                                    

Merhaba ben Angelina. Mavi gözlü ve sarı saçlıyım. Yanaklarım pespembe bende neden bilmiyorum ama doğal hali ^_^ Herneyse bu ay arkadaşlar ile tatil için kampa gitmeye karar verdik ! Ve şimdi size o 3 ay boyunca neler yaşadığımı anlatıcam..............

Normal bir bahar günüydü hava biraz rüzgarlıydı bu Yüzden saçım darma dağan olmuştu. Kafamda kırmızı bir bere, ayağımda kırmızı vanslarım ve Üzerimde kürklü siyah montum vardı. Kampa varmamıza yarım saat kalmıştı. Dört kişiydik arabayı Demi sürüyordu. Radyoda Tinashe= 2on çalıyordu. O şarkıya bayılıyordum ellerimi camdan sarkıtmış, ayaklarımı da Demi'nin üstüne koymuştum ki Demi bana bağırıp duruyordu. O kadar komik bağırıyordu ki gülmemek elimde değildi! Angelina çok salaksın bide gülüyorsun diye bağırıp çağırıyordu. O sıra arkada Norin ve Daisy'de bizim fotolarımızı çekiyorlardı ! Öyle öyle kampa geldiğimizi farkına vardım. Çok güzeldi ! Kocaman bir nehir i vardı. O sıra arabadan çıkarken Kumral Saçlı, kahverengi gözlü yakışıklı bir çocuğun bana dik dik baktığını gördüm ve kendimce sırıttım. O sıra Demi beni dürttü ve elimden tutarak kalacağımız çadıra sürükledi. Çadıra yerleşmiştik ! Çok küçüktü. İlk kez böyle bir ortamda kamp yapacak ve en önemlisi uyuyacaktım! Dışarıya kafa dağıtmaya çıktım ve nehir e doğru yürüdüm. Ve nehir i izledim ! O sıra yanıma o tatlı çocuk geldi ve burası boş mu diye sordu. Heyecanlanmıştım ve dayanamadan adın he diye sordum ! Matthew Espinosa dedi! Gelip bana çok güzel olduğumu söylemişti ! O da bana ismimi sordu Angelina dedim. Akşam olmuştu Demi merak edecekti bu yüzden acelem olduğunu söyleyip çadıra kaçtım. Akşam saat 1di. Herkes uyuyordu! Dışarıya çıktım ve çimenlere uzandım. Yıldızları izliyordum ve Yanıma Matt geldi. Burada ne yapıyorsun dedim gülerek. O da sana söylemeyi istediğim lakin yarım kalan lafım vardı dedi ve....

BAHAR AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin