1

14 2 0
                                    

- TO JEST JUŻ PRZESADA!- krzyknęła Elizka do swojej najlepszej przyjaciółki Emilki.

-Nie jest tak źle, przecież to zwykły sms- stwierdziła dziewczyna.

-Kurwa Emilka nie pierdol to jest kurwa już przesada. Czy ten debil kimkolwiek jest może dać mi już spokój? Wkurwiłaś mnie Emilka wypierdalaj z mojego domu!-  krzyknęła Elizka i obrażona odwróciła się od swojej przyjaciółki. 

Emilka przyzwyczaiła się już do humorków Elizki i dobrze wiedziała, że nie ma sensu dłużej się z nią kłócić. I pomyśleć, że całą ta kłótnią zaczęła się od sms'a jakiegoś obcego chłopaka. to prawda, że trochę już jest natarczywy, no ale bez przesady! Przecież jej nie obraża. Wręcz przeciwnie! Prawi jej komplementy, więc o co tej Elizce chodzi? Z tymi rozmyślaniami wyszła z domu swojej przyjaciółki.

Elizka miała już tego wszystkiego dość. Pod wpływem emocji wzięła swojego podniszczonego smartfona i wybrała konwersacje ze stalkerem i szybko wystukała do niego wiadomość:

Elizka: KURWA GNOJU, ALBO SIĘ UJAWNIASZ ALBO WYPIERDALAJ Z MOJEGO ŻYCIA, BO MNIE MĘCZYSZ!

Nieznajomy: Kotku, spokojnie wszystko w swoim czasie. Na początku musisz mnie poznać nie znając mojej tożsamości, bo mogłabyś z nas zrezygnować.

Co on sobie myśli? co za zjeb

Elizka: KURWA 

Nieznajomy: Słownictwo 

Elizka: NARA WYPIERDALAAJ CHUJU 

Czy zablokować numer 786 *** *** ?

TAK/NIE

Tak.

-No i po problemie.- Stwierdziła zadowolona Elizka i poszła oglądać swój ulubiony serial 




_________________________

Jak myślicie to już koniec?



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Romans ze stalkerem?Where stories live. Discover now