Всички пихме доста в клуба. Грейсън и Зейн изпиха най-много. Все още не мога да повярвам какво ми се случи. Когато погледна пръстена на ръката си и на лицето ми изгрява голяма усмивка. Това е просто невероятно. Толкова неща преминахме заедно и любовта ни не изгасна. Зейн наистина е човека за мен.
С Нат бяхме на дансинга и танцувахме. Тя също много се радваше за нас. С Грейсън се обичат толкова много и ще си имат дете. Това е мечтата на всяка жена и Нат скоро ще я осъществи. Зейн и Грейсън също се присъединиха при нас и започнаха да танцуват. Зейн застана зад мен и обви ръце около корема ми, като ме притисна максимално до себе си. Зарови лице във врата ми и аз се усмихнах. Поклащахме се в ритъма и Зейн започна да оставя нежни целувки по врата ми.
-Нямам търпение да се приберем и да сваля тази рокля от теб.-прошепна той в ухото ми и аз се изкикотих. Обърнах главата си към него и го целунах, а той задълбочи целувката. Усещах миризмата на алкохол.
-Хора!-извика Грейсън и ние се отделихме.-Хайде да отидем на плажа и да си направим едно нощно къпане.-предложи той и всички го изгледахме странно.
-Ти чуваш ли се? Нямаме бански.-каза му Нат.
-Голи бе. Какво ви пречи?-попита той и с Нат се спогледахме.
-Грейсън, аз може да съм пийнал, ама ти си пиян.-обади се Зейн.
-Оф, много сте скучни.-намръщи се той и Нат го целуна по бузата.
-Някой друг път ще се изкъпем, скъпи. Нали не искаш на бебчо да му стане нещо?-попита го Нат и очите му светнаха.
-Разбира се, че не. Ти нали не си пила тази вечер?-попита я той и тя извъртя очи.
-Не, ти не ме остави.
-А така. Браво на теб.-каза Грейсън.
-Хайде да се прибираме.-каза Зейн и аз го погледнах очудено.
-Да не би най-големият купонджия току-що да каза, че иска да се прибира?-попитах го и той се усмихна.
-Ако знаеш какво съм замислил и ти ще поискаш да се приберем.-отвърна ми той и аз извъртях очи.
-Много мръсно подсъзнание имаш, Малик.
-Скоро и ти ще станеш Малик, Купър.-намигна ми той и аз се усмихнах.
-Добре, хайде да си ходим. Вече ми стана скучно и ми се доспа.-отговори Грейсън и ние отидохме до сепарето си. Зейн плати сметката и излязохме от клуба. Качихме се в колата на Нат, защото единствено тя беше в състояние да кара. Утре ще дойда да взема моята кола.Гледна точка на Нат
След като оставихме Алисън и Зейн с Грейсън се прибрахме. Той веднага си легна и заспа, а аз направих вечерната си рутина преди да си легна. След като бях готова също си легнах до него и той ме прегърна. Усмихнах се и затворих очи.
На сутринта се събудих към 10. Грейсън го нямаше на леглото до мен, което ме очуди. Изправих се в седнало положение и взех телефона си. Разгледах социалните мрежи и отидох до банята. Взех си душ и си измих зъбите. Върнах се отново в спалнята и се облякох. Слязох в кухнята и видях Грейсън да прави палачинки.
-За човек, който се напи предната вечер си доста свеж.-казах и той се обърна към мен.
-Нали? И аз се изненадах, но пръскам от енергия.-каза енергично той и ме изненада още повече. Сложих си една палачинка в една чиния и я намазах с шоколад. Отхапах от нея и отново го погледнах. Грейсън се поклащаше леко и си тананикаше.
-Да не си пил енергийни напитки, че си толкова весел?-попитах го.
-Изпих само две и ми подействаха доста заредяващо.-отговори бързо той и аз кимнах бавно.
-Аха... не пий повече, чу ли?-попитах го и той кимна.-Аз имам малко работа с продуцента на новия филм, в който ще се снимам. Ще се върна след 2 часа сигурно. Искам да измиеш чиниите после.-обясних му и той кимна.
-Обичам те!-каза той и аз го целунах за довиждане. Излязох от кухнята и отидох до входната врата. Обух обувките си и излязох.
...
Прибрах се след 2 часа и заварих Грейсън да лежи на дивана. Беше заспал и похъркваше леко. Отидох в кухнята и... беше пълна кочина. Какво по дяволите е правил този човек? Имаше ужасно много мръсни чинии. Казах му да ги измие, а той не ги е измил и на всичкото отгоре е оцапал стената. Веднага отидох в хола и дръпнах одеалото му.-Грейсън!-извиках и той падна от дивана.
-Къде? Какво?-попита неориентирано.
-Казах ти да измиеш чиниите, а ти не си го направил. Не само, че не си ги измил, а и си изцапал стената. Какво по дяволите си правил?-попитах изнервено.
-Аз...имах много енергия и сготвих няколко неща. Знам, че сега от бременността огладняваш през 5 минути и реших да направя някои от любимите ти неща за хапване.-обясни той.
-Това е добре, но беше изчистил. Грейсън, имам толкова много работа и ти не ми помагаш. Помолих те да измиеш чините, само това исках от теб.-казах му.
-Ей, не се напрягай. Ще навреди на бебчо. Нали така, бебчо. Ти ще бъдеш едно хубаво момченце.-каза с писклив глас Грейсън и пипна корема ми. Аз бутнах ръката му и го изгледах лошо.
-Спри да ми пипаш корема постоянно. Бебето не те чува, мамка му! И няма да бъде момче, а момиче.-изнервих се. Качих се в стаята и си легнах на леглото. От тази бременност се чувствам толкова отпаднало. Затворих очи само за 5 минутки, но накрая заспах.
ESTÁS LEYENDO
Without you I am nothing [ЗАВЪРШЕНА]
FanficТова е продължението на New beginning. След като Зейн заминава, Алисън е съкрушена. Дали Зейн ще се върне и ще бъде отново с Алисън? Какво ще се случи с тях и приятелите им? Ще се появят ли нови пречки между тях? Ще разберете ако продължавате да че...